petek, 19. maj 2017

Sončno jutro

Po lenobnem začetku popoldneva sem se lotila ustvarjanja. Nastala je tale preprosta enoplastna voščilnica: vzhajajoče sonce, ki počasi odstira jutranje meglice.


V bistvu je vse skupaj zelo preprosto: najprej sem odtisnila štampiljke z reliefnim prahom, nato sem s čopičem nanesla tri barve Distress Inka: Squeezed Lemonate, Pine Needles, Faded Jeans. Barvo sem redčila z vodo z raztopljenimi Perfect Pearls, zato ima pobarvani del nežen lesk. Za malo kontrasta sicer pastelni voščilnici, sem voščilo odtisnila s črno barvo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

7 komentarjev:

  1. So cool! Fabulous contemporary shapes and colours and a really fresh, zingy feel. Love it! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    OdgovoriIzbriši
  2. So artistic and trendy with the loose watercolor look, very pretty! Thanks for joining us at Less Is More!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous card! I love your take on the sketch and the colors are fabulous. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  4. SO pretty! I love your watercoloring! Thanks so much for playing along with us at the Color Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  5. What a great artistic touch ... gives the feeling of warm sun and fresh seas. Love it. So happy you could play in the CASology challenge this week.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a pretty card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    OdgovoriIzbriši