ponedeljek, 17. april 2017

Rožnat cvet na akvarelni podlagi

Skupini ustvarjalcev na Mojo Mondays sem hvaležna, ker so mojo voščilnico izbrali za zmagovalno, kar mi je prineslo pravi pravcati komplet štampiljk Verve Stamps, ki sem ga uporabila že tukaj.

Za to voščilnico sem naredila en sam odtis rože ... ker je edina, toliko bolj izstopa.


Najprej sem ustvarila akvarelno ozadje z vodo in Izink tuši. Sin mi je z veseljem pomagal. Tako je bil navdušen, da je ustvaril še eno kombinacijo v rdečih tonih. Jaz sem uporabila svetlo modro, zeleno in rumenozeleno. Ker imam svetlo moder tuš le v metalni barvi, se podlaga tudi lepo sveti. Zgornja fotografija je narejena brez bliskavice, spodnja pa z njeno pomočjo. Spodaj se lepo vidi metalni lesk.


Ta vikend sem malo pospravljala rezalne šablone in naletela na tole - skrita je bila na dnu škatle. Všeč so mi zaobljeni notranji robovi. Tudi cvet z nekaj listi sem natisnila na risalni list, postopek je bil podoben kot zadnjič, le da sem uporabila bolj intenzivno paleto barv. Isti odtenek sem uporabila tudi za trak, na katerega sem natisnila nekaj besed ... medvedji objem se skriva za cvetlico ;).


Nazadnje sem vse skupaj sestavila po skici. Okvir sem zalepila direktno na podlago, za trak sem uporabila tanjši 3D lepilni trak, cvetlico pa sem pritrdila z debelejšimi 3D blazinicami.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Verve Stamps (Surely Goodness); Ustvarjalni dotik (Želimo ti novo leto)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list; domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass); Izink (Bamboo; Orchid; Topaz; Geranium); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Rectangle 3)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč to tvoje ozadje, ki ga okvir, cvet ter napis lepo dopolnijo. Hvala, da ustvarjaš z nama.

Melissa Bove pravi ...

Such a lovely card! Love that pretty background! Great design!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

hugs...
Melissa

Patty Sue 2 pravi ...

Your card is so fun and beautiful! Thank you for joining the fun at THE PAPER SHELTER. Good luck and please join us again!

Tina pravi ...

Maja...enkratna je!!!

Jasmina pravi ...

Zelo lepa voscilnica. Vsec so mi barve ki si jih uporabila. Hvala ker si sodelovala na nasem izzivu pri Come and Get It.

Sandy Palmer pravi ...

Awesome background. Lovely card. Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022