ponedeljek, 19. december 2016

Angelske peruti

Tokrat sem za novoletno voščilnico izbrala motiv angela ... uporabila sem le detajl, njegova krila. Kjer so krila, je tudi angel ... ne vidimo ga, občutimo pa njegovo skrb in dobroto.


 Najprej sem ustvarila podlago. Na kos risalnega lista sem nanesla zelo razredčen sloj črnega tuša. Redčila sem ga z vodo, v kateri imam raztopljen Perfect Pearls prah. Čeprav je papir siv, se lepo sveti. Sledilo  je tiskanje kril. Nazadnje sem še vse skupaj poškropila z belim tušem - ker sem želela le drobne pikice, sem tuš nanesla z odsluženo zobno ščetko. Vse skupaj sem zaključila s tankim pasom iz srebrnih bleščic.



Žal se bleščeča podlaga bolj slabo vidi. Mogoče malo na desni povečavi (poleg belih pikic se vidi še ene bolj drobne). Na fotografijah je izdelek bolj siv, v resnici pa deluje bolj srebrno.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




15 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica..čarobna so ta angelska krilca :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a pretty image! Love the added sparkle! Glad you joined us at FMS!

    OdgovoriIzbriši
  3. What a lovely card! I love the sparkle on the angel wing! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous idea to just use part of an image & the wings definitely lend themselves to being silvered up. Thanks for playing at AAA Cards.

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW- so style!! Thanks for joinig uus at QKR Stampede!
    PIrjo DT

    OdgovoriIzbriši
  6. GORgeous! So much sparkle on the wing. I LOve that you've used grey paper.
    Thank you so much for joining us this week at QKR Stampede
    Chrisyxx

    OdgovoriIzbriši
  7. What a shimmery angel wing! Thanks for entering the weekly challenge at QKR Stampede. Dorothy S, DT member

    OdgovoriIzbriši
  8. So detailed and beautiful.
    Thanks for joining in at City Crafter.

    OdgovoriIzbriši
  9. Saw your lovely card on AAA Cards, love how you focused just on the angel wing, it looks stunning!

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a fabulous card and gorgeous shimmery wings. Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma-Mi this is very beautiful

    Thanks for join us at
    {Digistamps4Joy DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Karin

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for sharing with us
    {Digistamps4Joy DT Member} Jackie
    Hope to see you again

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for joining us at The Crazy Challenge. Good luck.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši