ponedeljek, 4. april 2016

Potovanje po mavrici

Jutri grem z letalom. V Latvijo. Mogoče tudi zato sem izdelala voščilnico z letalom - malo drugačnim. Takim, ki leti na krilih domišljije in pušča mavrično sled.


Med spomladanskim pospravljanjem (beri: praznjenjem omare) sem našla skoraj polno škatlo prozorne folije ... kje so leta, ko sem jo še uporabljala za grafoskop. Tako sem iz folije izdelala žepke za rezalne šablone ... veliko žepkov in od vsakega kosa folije mi je ostal približno 5 cm širok trak. Mislim, da ta ne bo zadnja s prozorno folijo ...

Trikotnik sem najprej skicirala s svinčnikom (pazila sem, da je odprtina malo ožja od traku iz folije, ki sem ga imela na razpolago) in nato izrezala z nožkom. Ko je bilo izrezano, sem prilepila folijo, izrezala in natisnila letalo iz papirja ter izrezala kos papirja v mavričnih barvah. Mavrica sega od vrha notranjosti voščilnice do konca odprtine. Nazadnje sem še iz belega kartončka izrezala napis Najlepši par in besedo "najboljše" premazala z Glossy Accents.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Flying by)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); digitalni papir Dreamn4Ever; prozorna folija; moosgumi
BARVE
/
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Vse najboljše velika šablona)
PRIPOMOČKI
Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/2); tiskalnik Epson L800

13 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Uf, jaz ne uspem tako hitro gledat blogov, kot ti objavljaš :)) Šalim se, lepo je da si tako ustvarjalna te dni in le tako naprej. odlično ti gre od rok.

Kaija pravi ...

Gorgeous Cas card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good luck and welcome again.Gr.Kaija Dt-member

Unknown pravi ...

Fabulous - so effective! Thank you for joining in with us this week on Cute Card Thursday. Lynn - CCT Design Team xx

KarinsArtScrap pravi ...

Ma mi fantastic card
Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator

Renata pravi ...

Vauuu, krasna.

Renata pravi ...

Vauuu, krasna.

Sue Crease pravi ...

This card is just wonderful. Thanks for joining in this week over at my sheri crafts.
Sue

P.G. Lamb pravi ...

This is so cool! I love your use of the transparency in your card. Thanks for joining us at My Sheri Crafts.

Ardyth pravi ...

Super cool! Love this!

Chrissy Larson pravi ...

OMG! I love the cut out and the rainbow! WOW!

Unknown pravi ...

This is fabulous! Such a clever use of the transparency. Thank you for playing along with us at Scrapbook Stamp Society. We hope to see you again!
~ Bonnie DT

Sarah pravi ...

What a great card and very original design! Thanks for joining us at My Sheri Crafts!!

Tina Z. pravi ...

Zares originalna ideja in prekrasna voščilnica.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022