nedelja, 24. april 2016

Dnevnik: Prisotnost krepi ljubezen

To je še všerajšnje ustvarjanje. Ta stran iz dnevnika ne bi nastala, če bi bilo vreme lepo, saj bi šla s Kljunčkom v naravo, tako pa sva dan začela z ustvarjanjem, sledilo je malo pospravljanja in večer je bil spet ustvarjalen. Jaz sem si mazala prste z barvami, on pa je imel razne Lego kombinacije ...

Uživam, ko rišem. Že dolgo nisem risala, zadnja leta sem večinoma le barvala odtiske, čeprav bi lahko marsikatero stvar sama narisala bolje. Je pa lažje in hitreje. Za dnevnik pa ne bom jemala bližnjic.

Na digitalnih post it listkih imam celo zbirko raznih pregovorov, aforizmov in drugih misli, ki me tako ali drugače pritegnejo, potem samo pogledam, kateri se ujema z mojim trenutnim stanjem in tistim, kar bi želela sporočiti, in že se v moji glavi porojeva zamisel.


Najprej sem pobelila podlago z akrilno barvo, tako ustvarim tudi impregnacijo, da barve z ene strani ne zamažejo tistega, kar je na prejšnji strani. Takoj ko dokončam eno stran in se ta posuši, prebarvam naslednjo, da se lahko takoj lotim dela ... včasih pa malo posleparim z grelno pištolo.

Tokrat sem kar s trakom za izolacijo pri pleskanju (tako da sem ga za vsak slučaj najprej nalepila na hlače) ustvarila prostor za črno barvo. Ker sem barvala z debelim čopičem, je bilo delo hitro končano. Medtem ko sem čakala, da se barva posuši, sem na list narisala telefon (po predlogi s spleta). Knjigo sem obrnila narobe in začela risati, preden se je barva posušila. Najprej sem s svinčnikom prerisala risbo s papirja in jo nato obrobila s črnim Copic markerjem. Telefon sem pobarvala z Distress Inki, uporabila sem dve barvi: Barned Door in Ripe Persimmon. Medtem je bil črn trak skoraj suh, zato sem z zlatim Liquid Pearls naredila valovito obrobo. Tudi številčnico sem pobarvala kar z Liquid Pearls: čopič sem pomočila v vodo in na podlago iztisnila kroglico barve, premešala in se lotila barvanja. Šele danes zjutraj sem se spomnila, da imam tudi zlato akrilno barvo.

Največ časa sem porabila, da sem izrezala črke, tega sem se lotila še pred barvanjem, saj sem morala najprej ugotoviti, kako širok črn trak potrebujem, da bom lahko besedilo udobno namestila vanj.

Odsotnost ljubezen preizkuša, navzočnost jo krepi.
Ves dnevnik se nahaja TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive (5):


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve (bela, črna); Distress Ink (Barn Door; Ripe  Persimmon); Copic markerji (črna); Liquid Pearls (Ancient Gold)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Sizzix - Tim Holtz (Chipped Block Alpha)

11 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Z veseljem spremljam tvoj dnevnik!

Damjana pravi ...

Luštni novi dve strani. Lep dnevnik nastaja.

Tracey McNeely pravi ...

Lovely design in this week's colours. Thank you for sharing with us at the colourQ this week!

Silke Ledlow pravi ...

Very cool design and use of the colors! Thank you for joining us at the CQC!!!

JayBe pravi ...

This is a great page in your journal - thanx for sharing with us at Cardz 4 Guyz.
Hugz, Jan (DT) xx

Cazro pravi ...

Such a wonderful idea for your journal. Thanks for your support at Cardz 4 Guzy. Caz DT

Crafty Mamma Mia pravi ...

Hi Ma-Mi - this is a lovely journal page and I love the phone you drew! Such a great take on our sketch and thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
Helen x (DT)

Amy Cohen pravi ...

Wonderful work- love your journal page. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty.
Amy-DT

Andreja pravi ...

ooo kako dobro izdelane strani v tvojem dnevniku. Všeč mi je telefon in super si se lotila naše skice :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy! Pridi spet.

Hanne pravi ...

Lovely take on the sketch. Fun to see it used on a journaling side. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

Jen Leeflang pravi ...

What a FUN creation! Thanks for joining us at the Feeling Sketchy Challenge #143 - please join us again for the current challenge. Good luck in the prize draw.
Jen Leeflang
FEELING SKETCHY DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022