torek, 26. april 2016

Črn kartonček - zla slutnja ...

Sicer jaz črno barvo povezujem z eleganco, tokrat pa me je črna pripeljala do žalosti ... ker v prvem poizkusu moj hrošček ni izrezal vseh drobnih koščkov, sem dodala še malo papirja in očitno je bil sendvič preobilen, da ga moj hrošček ni mogel prebaviti ... ko sem v tretje ta težko prebavljivi sendvič poslala skozi valje je naredilo "pok" in moj hrošček se je razprl. Ne dela več! Sem prav žalostna ... vremenska napoved ni najboljša in pred mano je skoraj cel prosti teden ...

Mogoče kdo ve, kje je servis za Cuttlebug? Upam, da ne v Ameriki.

Zdaj pra preidimo k tej nesrečni voščilnici (v bistvu voščilnica ni prav nič nesrečna, nesrečna sem JAZ). Nameravala sem jo izdelati samo z izrezovanjem ... nad in pod čipkastim trakom naj bi izrezala še "vse" in "najboljše", ampak hrošček ne dela ... potem sem se morala znajti drugače. Odtisnila sem Tinin napis, Vendar moja bela ni dovolj prekrivna, zato sem čez odtis morala še z belim Sharpie flomastrom.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Ob rojstnem dnevu)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Taylored Expressions (Sugar cube); Sharpie (white)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Diamond knit); Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug

18 komentarjev:

Vladuška pravi ...

To pa je zdaj res že očitno začarano, saj se nam ustvarjalkam uničujejo mašince ena za drugo. :((( Žal ti s servisom ne morem kaj pomagati. Iz izkušenj si ustvarjalke pomagamo s kakšnim moškim, da kaj popravi. Pri Sizzixu pa v glavnem gredo ležaji in ti jih firma pošlje nove in si jih nato sam zamenjaš. Problem je, če prav vem, da se ti je verjetno zobnik zlomil, ki je plastičen in je vprašanje, če boš lahko kaj rešila. Ampak to samo ugibam. Če lahko, naj ti ga nekdo razstavi in pogleda. Upam, da ti uspe kaj urediti.

Damjana pravi ...

Ojej, tudi sama čutim žalost ob tvoji novici. Upam, da čimprej najdeš kakega mojstra, ki bi ga znal popraviti. Sicer pa je voščilnica zelo luštna.

MA-MI pravi ...

Hvala za sočustvovanje ... že nestrpno čakam, da moj oče pride domov in mašinco razstavi.

Keti's Projects pravi ...

Uff, sočustvojem. Si ne predstavljam, kako bi se jaz počutila ob takšnem poku. Kljub vsem težavam, si voščilnico vseeno pripeljala do fotkanja. Držim pesti, da urediš prijateljčka.

Helena pravi ...

Upam, da se bo mašinca dala popraviti in ni šel kakšen plastični del.
Voščilnica pa je lepa in elegantna.

Sherri pravi ...

Very simple, but elegant card! Beautiful design! Thanks for joining us for the "Black & White" challenge at Dies R Us!

Darlene pravi ...

Simply BEAUTIFUL!!! Thanks so much for playing in our ‘BLACK & WHITE’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Shelly pravi ...

So pretty! Love the black and white combo! Thanks for joining us at Little Tangles!

Leigh Penner pravi ...

Oh, this is so elegant! Wonderful take on the sketch!

Theng Creation pravi ...

Lovely card <3
Thanks for joining us at Creative Corner Challenges.
Hugs from Therese, DT

Anonimni pravi ...

Lovely! Thanks for playing at TTCRD with us this week! I ope I will see you again soon!
Hugs,
Alessandra - DT

Tina Z. pravi ...

Ojoj, upam, da bo.hrošč popravljen ... tole pa res ena sama eleganca.

Tracey McNeely pravi ...

Very elegant card, silver embossing always is. Thank you for sharing with us at CASology this week!

vicky's scrapping passion pravi ...

Very nice and elegant card. I love it's simplicity and color combination. The blings are the perfect addition. Thank you for entering Eureka Stamps challenge "ad some bling". Good luck

Dawn pravi ...

A beautiful card, I love your bling!
Thanks for playing at Eureka Stamps this week!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

crafty pravi ...

Simple, elegant card. Thank you for joining in at Eureka Stamps this week.
Mary

Tina pravi ...

Oh...žal mi je za tvojega hroščka. Upam, da najdeš rešitev. Voščilnica mi je pa zelo všeč!

Joyce pravi ...

Very pretty card. Thanks so much for linking up at CASology this week.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022