ponedeljek, 28. marec 2016

Nežna in ženstvena

Danes me daje prava ustvarjalna mrzlica ... poleg tega imam nekaj stvari za nazaj, ki jih bom tudi objavila ... najprej pa moram končati še nekaj, kar se suši na mizi (poleg tega, kar objavljam tukaj).

Več let nazaj sem kupila komplet štampiljk z okvirčki (Papermania), vendar sem uporabila le nekaj štampiljk. Te dni sem malo preuredila lokacijo štampiljk ... okvirčke sem dala v škatlo, da so vedno pri roki in tudi ostale štampiljke sem dala nad mizo, kjer ustvarjam (prej sem jih imela v omari).

V bistvu se je preobrazba začela z novo omaro ... staro omaro s policami sem dala ven in predalnik noter. Ker sem svojo spalnico prepustila Kljunčku in staro sobo za ustvarjanje spremenila v svojo spalnico, zdaj ustvarjam v dnevni sobi ... da bo slednja kdaj ZARES pospravljena, sem že zdavnaj obupala. Imam pa pregledno zložen ves (no, skoraj) material za ustvarjanje. Le okrog kavča se moram sprehajati ... vaje za kondicijo.


Pritegnila me je skica Freshly Made Sketches, uporabila sem kar nekaj štampiljk in rezalno šablono za vrtnice. V okvirčke sem nanesla Distressed Ink s čopičem, vrtnice sem kar pošpricala z doma narejeno alkoholno barvo. V sredice sem z Glossy Accents pritrdila perlice. Misel je iz nabora voščil Mavelu, spirala nad voščilom pa je iz kompleta okvirjev.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Čudovito praznovanje); Papermania (Birdsong borders; Ornate frame set)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE/INKS
domače alkoholne barve; VersaFine (Spanish Moss); Distress Ink (Crushed Olive; Worn Lipstick)  
DODATKI/ACCESSORIES
perlice; plastične kapljice
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Marianne Design (Chinese roses);  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4)

14 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Še ena čudovita
krasno si uporabila skico
lp Tamara

Danica pravi ...

Čudovita! Kot si v naslovu zapisala " nežna in ženstvena "

Sue pravi ...

Beautiful card! thanks for playing with us at Crafty Calendar Challenge..Sue J x

Ginny pravi ...

fab card, thanks for joining us at FnF :)

Jen Mitchell pravi ...

Oh wow, gorgeous! The rolled flowers are amazing. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

creationsnz pravi ...

A super card and impressive roses. Thanks for joining with Die Cut Divas, come again, CarolG

Peggy T. pravi ...

Lovely card. Thank you for joining us for the Mod Squad Challenge this week. Hope to see you again soon.

Peggy T.
Mod Squad DT Member

Helen pravi ...

Great card - love flowers look beautiful.

Thanks for joining us at Fab'n'Funky.

Helen x

Mojca pravi ...

Kako je prikupna! Hvala, ker sodeluješ na izzivu ABC. LP

oldpunca pravi ...

U, lepa je! In v čudoviti barvni kombinaciji. :-)

Narelle Farrugia pravi ...

Love, love, love those pretty flowers! So bright and lovely. Thanks for joining us at FMS this week!

Arlene pravi ...

Lovely card. Wonderful design

So glad you joined us at Die Cut Divas.

coldwaters2 pravi ...

This is so lovely the flowers and gold frames look very pretty, thank you for joining our challenge at LPOCF
hugs
lorraine x

Angie pravi ...

Thank you for joining us at Craft Your Passion Challenges.
I hope you can join us again.
Angie DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022