četrtek, 31. marec 2016

Dnevnik: Novoletno voščilo ...

Vem, je že pomlad, ampak jaz sem se odločila, da dnevnik začnem s 1. januarjem 2016. Malo sem pobrskala po koledarju in drugih zapiskih, da sem izbrala dogodke, ki se mi jih zdi vredno ovekovečiti.

Zato začenjam z voščilom. Besedilo, ki sem ga objavila tukaj, sem sicer malenkost popravila, ma v bistvu je isto ... zdaj mi je prišlo na misel, da bi dodala še majhno ovojnico iz pergamentnega papirja in vanjo napisala, kje in s kom sem dočakala prvo minuto novega leta ...


Ozadje sem samo senčila z distress inki, prav nežno poškropila z vodo ter počakala, da se je posušilo. Medtem sem napisala voščilo in na risalni list poštempljala štampiljke iz dveh različnih kompletov: Hero Arts in Papermania. Ker sem včeraj našla blazinico za reliefne praške, sem nanesla prozornega, čez pa risalni list premazala z distress inki in še pošpricala s temno modrim alkoholnim sprejem.


Ko se je podlaga posušila, sem 1. januar 2016 napisala s pisalom za reliefne prahce - ker se je zelo močno vpijalo v papir, sem postopek morala večrkat ponoviti.


Ker sem Distress Inke ter oba kompleta štampiljk kupila v Ustvarjalnem dotiku in ker sem reciklirala staro knjigo, svoj dnevnik v nastajanju prijavljam v njihov marčevski izziv.

Ostale strani v dnevniku najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hero Arts (Snowflakes)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; pergament; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
domače alkoholne barve; VersaMark; Distress Ink (Faded Jeans; Chipped Saphire); Whispers embossing powder (White)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4; Envelope punch board); tiskalnik Epson L800 (pisava Amatic)

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res je pomlad prebudila ustvarjanje v tebi in lepe stvari nastajajo. Všeč mi je ta stran tvojega dnevnika.

Damjana pravi ...

Z luštnim ustvarjanjem si začela leto. Lep dnevnik je v nastajanju.

Stampiljke pravi ...

Super si začela z dnevnikom :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Lep vikend, Barbara iz Ustvarjalnega dotika

Wendy Ann Batchen pravi ...

Lovely project, thanks for sharing with Inspiration Destination. Wendy DT x

crafty-stamper pravi ...

Congrats on the new blog and love your project--Thank you for joining us at Simply Papercrafts
Carol DT x

Claudia's kaartjes pravi ...

Lovely card. thanks for joining us at CWF.

hugs
Claudia
DT Crafting With Friends

debby4000 pravi ...

Fabulous work on your new project.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Heather pravi ...

Oh, how fun!! Love all the snowflakes; such a great project! Thanks for playing with The House That Stamps Built. (sorry I'm so late in commenting!)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022