petek, 14. november 2014

Dež iz nebes

Pri Artistic Inspirations so tema tedna ZVEZDE, zato sem v ta namen malo predelala Bugaboo štampiljko in ustvarila "zvezdni dež". Odtisa nisem pobarvala, ker se modri Copic markerji, ki jih imam, niso ujemali z nobenim temno modrim papirjem. Na koncu se mi zdi, da je tako še bolje.


Za nebo sem uporabila šablono Najlepši par. Rada imam šablone s "šivanim" robom. Ko sem iskala nekaj drugega, sem na eni voščilnici zasledila pentljo iz papirja ... ker je ta voščilnica dokaj prazna, se mi je zdela pentlja primeren dodatek. Drugič moram uporabiti malo tanjši papir.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bugaboo (AKV Boy with umbrella)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
/
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Dekorativni robovi);  Nellie Snellen (Little stars)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

12 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Superca
zelo lep zvezdni dež
lp Tamara

Alljazzed2create pravi ...

Very cute card. Thanks for joining us over at TTPH.

DT Pam

Zvonka pravi ...

Zelo simpatična voščilnica z zvezdnatim dežjem, mi je všeč. Lp

moi pravi ...

Lušen zvezdni dež in lušna čestitka.

ILEANA ARTUFFO pravi ...

Wow! it's a lovely CAS card !
Thanks for playing at Suzy Bee's Bloomin' Challenge.
Ileanaxx

Simona pravi ...

Prav fino je izpadla in nepobarvan odtis je (tako izgleda) najboljša izbira.

Unknown pravi ...

I love this cute card and that you reused the punched out pieces as stars..great idea. Thanks for joining us at TTPHC this week. Anita DT

chanya13 pravi ...

Beautiful card!!!. Love colours . Thanks for joining us at Craft your passion challenges!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

Tina pravi ...

Kako je prisrčna. Že motiv...sploh pa zvezdice v modri in beli barvi :-)

Lydia pravi ...

Beautiful card. Thank you so much for sharing your creativity with us at Loves Rubberstamps.

Holly AKA KopyKat pravi ...

So super cute!!! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

Teresa Kline pravi ...

darlin card! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022