ponedeljek, 15. september 2014

Pripravljena na vsak izziv

Voščilnica je nastala za izziv pri Artistic Inspirations. Tokrat gostimo Sassy Studio Design, tema izziva pa je bleščeče. Jaz sem se odločila za zlato ozadje, ki sem ga ustvarila z reliefnim prahom.


Ker je odtis ženske poln drobnih detajlov, sem se odločila, da jih pobarvam le nekaj kosov oblačila, saj se sicer celota izgubi v pisani paleti barv. Osnovna barva je rumena, tudi zlata sodi v paleto rumenih barv - nekaj detajlov izstopa v sivi barvi (kolesje in napis) ter gospodična v vijolični. Pobarvala sem jo z vodenimi barvicami.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

12 komentarjev:

  1. A very different effect of printing the image on yellow, but I like it thanks for sharing with us at CFAS.
    Cindy DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super se mi zdi, da nisi pobarvala cele in si pustila drugim detailom, da se pririnejo v ospredje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si se domislila in ji pobarvala le del oblačil.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Great card and love the design. Thanks for joining us at Crafting For All Seasons. Hugs, Carol S.DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool card! Love how you colored only part of her clothing. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  6. Cute card! What a great way to color by spotlighting her clothing. Thanks for joining us at Just Us Girls!

    OdgovoriIzbriši
  7. fab card-really simple but effective! thank you for joining us at creative card crew! irene DTxx

    OdgovoriIzbriši
  8. Great embossing and awesome image. Jacqui DT Sister Act

    OdgovoriIzbriši
  9. Sassy girl! Thanks for joining in with JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card! Thanks for playing along at Card Mania Challenge! Good luck!

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card. I love the little cogs.
    Thanks for playing along with us at Creative Card Crew!
    ~ Crystal (DT)

    OdgovoriIzbriši