torek, 4. februar 2014

Voščilnica s srčki - popravljena

Voščilnico sem izdelala za izziv na Artistic Inspirations.


Spaček spodaj mi ni dal miru, tako sem izkoristila pol ure časa med enim opravkom in drugim, da sem gospodično na novo prebarvala. Tokrat sem z rezultatom veliko bolj zadovoljna. Namesto v modro sem jo tokrat oblekla v belo majčko.
Na novo prebarvano gospodično sem s 3D blazinicami nalepila čez prejšnjo.


Priznam, da z izdelkom nisem najbolj zadovoljna. Kaj je krivo, ne vem. Mogoče to, da valentinovega nisem nikoli sprejela kot praznik ... za dajanje pozornosti ljubljeni osebi je primeren vsak dan v letu, za to ne potrebujemo praznika. Tema s srčki mi ni najbolj pisana na kožo - poleg tega sem bila vezana na digitalno štampiljko Sassy Studio Designs, ki mi je sicer všeč, a bi jo raje uporabila na drugo temo. In tako se je zalomilo predvsem pri barvanju. Čeprav sem barvala le do črte, se mi je barva razlila čez.
Zavedam se, da tudi sicer nisem mojstrica barvanja s Copic markerji in da potrebujem še veliko kilometrov, kljub temu se mi je to barvanje prav zalomilo. 
Izzivi:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Sassy Studio Design (Bubblegum Sassy)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; digitalni papir Far Far Hill; pergamentni
BARVE
Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Graceful silhouette border); Nellie Snellen (Scalloped rectangle)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus Photo R200

33 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa
in super si jo pobarvala
lp Tamara

helena pravi ...

Ne obupaj, ker ni tako hudo...:):)

Anonimni pravi ...

A beautiful card and image hun. Thank you for a fabby challenge this week xx

oldpunca pravi ...

Mislim, da si kar malo preveč kritična sama do sebe :-) Meni se tole zdi krasno pobarvano. Z modrimi srčki pa si se super znašla. Zadovoljila si tako zahteve izziva, kot svoj odpor do praznika :-)))

MA-MI pravi ...

Vse bi še nekako šlo, pri barvanju las pa se je barva kar sama razlezla čez črto. Bolj kot sem popravljala, slabše je bilo.
Hvala za spodbudne besede.

Vladuška pravi ...

Na napakah se ucimo in tudi meni se tale tvoj izdelek ne zdi slab. Glede barvanja pa sem tudi jaz bolj bosa :) Kar pa se tice Valentinovega, se popolnoma strinjam s tabo. Tudi jaz ga v bistvu ne praznujem, res pa je, da rada delam voscilnice s to tematiko, s cimer sem v bistvu presenetila samo sebe :) Nobene sicer ne podarim sama, pa tudi ostanejo mi kaj ne, ker se v zadnjem trenutku pojavi kar nekaj tistih s vprasanjem: imas kaj na zalogi? :)

Angela Westland Australia pravi ...

Absolutely love your card, fabulous coloring and just a fantastic project you have made - it's great to see something different. Very well done and the best of luck - thank you for joining us at Challenges 4 Everybody. I would love you to join my blog, I have joined yours and Happy Crafting. Ange xxoo

Isobel pravi ...

Great card thanks for joining us at Crafting from the Heart and good luck

Hiška iz papirja pravi ...

Super si jo pobarvala, čeprav že prvič ni bilo slabo - jaz in barvanje namreč ne greva z roko v roki, zato res občudujem vse, ki to znate.
Lp, Maja

moi pravi ...

Nič ne vidim kaj naj bi bilo narobe s prvo, je pa res, da sami vidimo napake in na lahko pošteno motijo. Dobro si se znašla in jo "popravila".
Glede praznika se strinjam s tabo, voščilnice pa izdelujem, ker jih rada delam :) Jih moj dobi tudi med letom, kar tako. Zato se s tem praznikom ne obremenjujem preveč.

brenda pravi ...

A totally delightful Valentines creation Ma-Mi, thank you so much for joining in with our Love is in the Air theme at Allsorts this week.

B x

Anne pravi ...

Gorgeous, cute as a button
Thanks for playing along with The Craft Place
Anne x

Unknown pravi ...

Love this image,great colouring thank you for joining in with us at CFTH and good luck

meine-bastelarena pravi ...

A really cute card. Love your coloring. Thanks for playing along with us at C.R.A.F.T. Challenges. Have a wonderful day and good luck! Hugs, Sujin

Debbie pravi ...

Lovely card and just right for our challenge this week over at Sweet Stampin', hope you will join us again soon. Debbie X

Kim Kelley pravi ...

Too cute! Love the heart border! Thank you for joining us at Sassy Studio Designs DTBST challenge this week! HUGS

Kim
SSD DT

Anonimni pravi ...

Glad you managed to rescue your card.It's beautiful.It can be annoying when the colours bleed and the more you try the worse it becomes.But it worked out well in the end.Love the colours and papers you've chosen.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Unknown pravi ...

I think this is fabulous, thanks for joining in at Milkcoffee this time, Lou DT x

KarinsArtScrap pravi ...

what a beautiful card and image.

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator

Sarah pravi ...

Lovely card, such a sassy image. Thank you for joining us at Allsorts for our Love Is In The Air challenge x

Kim pravi ...

fabulous card. thanks for joining us at CraftyCatz!
Kim x

JANINE QUINN MIDDLESBROUGH, UK pravi ...

Lovely card - perfect for our challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

*Urška* pravi ...

Meni je všeč tudi prva izvedba.Sicer te pa čisto razumem,saj imam občasno tudi sama takšne probleme.Pa se nič ne sekiraj,ker si pobarvala super,tako prvič,kot drugič.
Pozdravček,Urška

PaperDaisies pravi ...

What a gorgeous card. Love how you have showcased the image. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Unknown pravi ...

Great card, I love how you've coloured her jeans and the colour scheme is very different.

Thanks for taking part in Natalie and Amy's challenge this month - good luck!

Emma x

Sam K pravi ...

Great colouring and layout. Thanks for joining us this week over at CYP. Hugs, Samantha K :) x

Cindy Groh pravi ...

Cute card. Love the coloring of the jeans.

Lori Turner pravi ...

Great card!! I love the coloring you've done here - that image is cute! Thanks for joining us at The Pink Elephant this week xoxoxo

Donna Mosley pravi ...

Gorgeous card, love the design & details. Thanks for joining us AGOAC.

Donna x

Regan pravi ...

Lovely card! The heart border is wonderful! Thanks for joining us at The Corrosive Challenge!
{hugs}
Regan

Daniele pravi ...

such a lovely card thanks for joining us at OLL
hugs

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi jaz dobim "ošpice", ker tako na veliko omenjajo Valentinovo. Kaj vse ne bomo uvozili od drugod? Saj imamo svoje Gregorjevo, pa ker je naše, nam očitno nič ne pomeni. Mora že biti tako. Ne vem, zakaj se tako pritožuješ glede barvanja - zame si že čisto profi, ker jaz in barvanje... (trudim se in trudim). Čestitika je pa super v eni in v drugi barvi. čao

Kay Dalton pravi ...

very cute card,thanks for joining us at That Craft Place challenge x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022