nedelja, 19. maj 2013

Poročna čestitka - popolna belina


To voščilnico sem izdelala že včeraj (pred tisto iz prejšnje objave), vendar je nisem fotografirala, zato je čakala na današnjo objavo. V bistvu je nastala kot odgovor na vse "cvetlične" izzive, kar sem jih našla na spletu, zaključno noto pa ji dajeta skica Mojo Monday in izziv pri Creative Card Crew - belo na belem.

Rože sem izdelala sama. Uporabila sem različne šablone, kombinirala pa sem papir in tkanino. Sredinske biserčke sem reciklirala iz starih uhanov (darilo, ki ga nisem nikoli nosila). Na podlago sem jih pritrdila z žičko, ki sem jo ovila okrog biserčkov. Traku v ozadju sem odstranila zlate nitke (in je tako postal lepši), vendar se zaradi bele podlage slabše vidi


Pri materialih sem pazila, da sem izbrala toplejši odtenek bele - risalne liste in še nekatere papirje, da so se lepše ujemali z blagom, saj bi sicer blago delovalo rumenkasto. Razlika v beli se lepo vidi na zgornji fotografiji, kjer je okvir bolj bel od vsega, kar je nad njim. Inuti že vejo, zakaj potrebujejo približno 20 izrazov za sneg. Isto je z belo.


Kako se je svetloba poigrala z nazobčanim robom v spodnjem levem kotu: na fotografiji se zdi, da "palmice" štrlijo nad ozadjem, v resnici so to luknje v papir (podlaga za voščilnico je svetlejša).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); 
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
tekstil; biseri; žička; trak
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; embossing folders Couture Creations (Lovingly baroque), Darice (Sheet Music notes), Spellbinders (Standard circles LG); Whiff of Joy (French lilies border)

13 komentarjev:

Danica pravi ...

Wow, bogato posuta s cvetjem. Lepa.
Lp Danica

Angelique pravi ...

Gorgeous. Love the embossed papers and what you've done with the flowers, it looks stunning!
Thank you for joining us at Creative Card Crew

Huggsss,Angelique
EngelDesignsScrap

oldpunca pravi ...

Super ti to recikliraš :-) Čudovita voščilnica je nastala. Marsikaj se da ustvariti z materialom, ki leži po predalih :-)

Hali pravi ...

Uauu kako lepa voščilnica!

Irit Shalom pravi ...

Love white on white a lot!
Thank you for joining the challenge at SweetStamps.com and good luck!

Mojca pravi ...

Waw zelo je elegantna. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako je lepa
in v belem mora bit
super
pozdravček Tamara

Julie pravi ...

This looks amazing!

Thanks for joining us at Tuesday Throwdown for our Smell the Roses challenge!

Hugs

Julie x

Kim pravi ...

The beautiful floral arrangement is so pretty. Beautiful card. Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown.

pinky pravi ...

Beautiful card, love the cluster of flowers. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
Pinky

rudlis pravi ...

Such an elegant card, really pretty! Beautiful card. Thanks so much for joining in the fun with us at SweetStamps.com.

cebelica pravi ...

Tvoja voščilnica je zelo lepa! Celoten dizajn je fenomenalen. Pa tudi vsa ta belina. Me veseli, da sodeluješ na izzivu na Crafty ribbons blogu. :)

cheiron pravi ...

So pretty. I love all of the texture on this card. Thanks so much for playing along with us in the Flower Power Challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022