torek, 21. maj 2013

Čas za izbiro kopalk

Summer dreams
Na kos papirja sem najprej skicirala kopalke (prepognila na pol ter izrezala simetrično), nato sem ta "kroj" izrezala iz vzorčastega papirja, Besedilo sem natisnila s tiskalnikom, uporabila sem pisavo Janda Elegant. Napis sem izrezala v obliki kroga ter ta krog nalepila na izrez v obliki cveta. Vse skupaj sem prilepila na trak, ki sem ga privezala okrog pasu enodelnih kopalk.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

He he, nadvse lusna je.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne so, takšne bi imela tudi jaz,
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Zelo lepe kopalke :-) Super ideja.

Simona pravi ...

Lušne so, vzorček je pa res tak za čisto prave kopalke.

Andreja pravi ...

Krasne kopalke; super vzorčkaste :-))

McCrafty /Klavdija pravi ...

o kakšna super vosščilnica, zelo všeč!

Nena pravi ...

super voščilnica.kar kliče po copy/paste :)

Mojca pravi ...

waw kako so luštne tele tvoje kopalke. lp

anya pravi ...

Adorable! I love this cute little card! So glad you could join us for this week's Play Date Cafe Challenge!

Alicia pravi ...

What a darling idea, and well executed too. Thank you for coming to play with us at The Cafe this week! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022