sobota, 18. junij 2011

Žičnata rožica



Danes sva s Kljunčkom povabljena na rojstni dan, deklica praznuje 4. rojstni dan. Pri teh letih je življenje rožnato, zato sem uporabila rožnato barvo in motiv rožic. Tem sem dodala le nekaj bele in srebrno rožico iz žice, ki sem jo izdelala sama.

Za podlago sem uporabila kartonček iz Lidla ali Hofferja, ki sem ga poštempljala z novimi štampiljkami z motivom rožic. Štampiljka je dokaj velika, zato sem kartonček s treh strani poštempljala z zgornjim delom te štampiljke. Ugotavljam, da moram nabaviti nove barvne blazinice, saj so se tastare že malo zasušile.

Osrednji del voščilnice je rožica iz žice, naredila sem jo po navdihu, ki sem ga dobila na blogu Tanje E. - njen okrasek je bil kupljen, jaz pa sem nekaj podobnega izdelala sama. To žičkasto rožico sem privezala na kvadraten kartonček, dodatno podložen z valovito lepenko in prilepljen s 3D lepilnim trakom.

Da bi razbila veliko praznino med obema kvadratoma, sem vmes dodala še pergamentni papir, ki sem ga okrog in okrog poštempljala z belo bordurno štampiljko.


Za izdelavo voščilnice sem prav čakala na izziv pri Craftalnici in tale mi je res pisan na kožo, saj se večinoma poslužujem doma izdelanih dodatkov. Rada delam miniature iz polimerne mase, iz žice in drugih materialov.

9 komentarjev:

Simona pravi ...

Nežna - enostavno lepa.

helena pravi ...

Zelo lepa in nežna. Super rožico si naredila. Čeprav je iz kovine je tako nežna.

Vladuška pravi ...

Drugačna, zanimiva in lepa. Ta rožica jo krasno dopolni.

MA-MI pravi ...

Hvala za komentarje! Voščilnice nisem dala v ovojnico, ampak sem jo kar privezala na paketek, je zelo lepo izpadlo, škoda da nisem fotografirala!

Andreja pravi ...

Čudovita je in tole žičkanje je prav fletno :-))

Janja pravi ...

Super si združila žico in papir. Lepa in zanimivo izdelana voščilnica :). Lp

Goga pravi ...

Zanimivo in seveda tudi lepo je izpadlo kombiniranje žice, perlic in različnih papirjev. Lepo in drugačno, hvala, da si se nam pridružila v izzivu.

Tina pravi ...

Ful je lepa. Všeč mi je tvoja žočnata rožica v sredini in nežni odtisi v ozadju.

BojaMoja pravi ...

:) lepo čestitko si naredila :) še bolj pa so mi všeč zvite žičke :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022