nedelja, 16. januar 2011

Pomlad je pokukala v hišo



Božič je mimo, novo leto tudi, počakali smo še na sv. tri kralje in podrli drevešček ter odstranili vse okraske. Hud mraz (no, vsaj za Primorsko) je minil, danes je celo soncu uspelo prebiti oblačno kopreno. Kako zelen je travnik za hišo! Dolge sence pa še vedno opozarjajo, da pomlad še ni blizu, da je sonce nizko na obzorju, kot bi imelo težak tovor in se ne bi zmoglo dvigniti v višave. Še malo pa bo razsvetljevalo mojo kuhinjo.

Da bi si pričarala malo spomladanskega vzdušja pred pravo pomladjo (čeprav zvončki bodo vsak čas pokukali iz zemlje), sem v Obiju kupila lonček z belimi krokusi. Sicer so mi lepši vijolični, a z rdečo steno ne ustvarjajo skladnosti.

Rdeče-vijolična kombinacija: stilisti sicer prisegajo nanjo, a meni osebno ni všeč. Vijolična je lepa barva, vendar zelo občutljiva ... prenese črno, belo in samo sebe ... pa še to v istem tonu in različnih odtenkih. Pravo študijo vijolične sem nehote naredila, ko sem iskala kombinacijo dveh vijoličnih stvari za eno ogrlico ... na koncu sem izbrala tisto, ki sem jo poskusila najprej. Ostalo pa mi je malo morje vijoličnih perlic vseh tonov ... To kombinacijo bi mogoče oblekla, nikakor pa ne bi teh dveh barv kombinirala pri dekoraciji prostora.

Rdeče-zelena kombinacija: rdeča in zelena sta kontrastni barvi. Stilisti pravijo, da se je tej kombinacije pri oblačenju najbolje izogniti. Res se ne bi dobro počutila v preobleki tropske žabe. Vendar v stanovanju, sploh v moji kuhinji jo pogosto uporabljam. Mogoče tudi zato, ker je stena bolj zamolklo rdeča (najbrž ima malo modre) in zelena, ki jo vsakič izberem, je zelena mladega listja, brstičev. Ta odtenek mi je tudi najbolj všeč. Rdeča daje prostoru moč, energijo, zelena pa svežino.

Pa se vrnimo k današnji temi: da bi si pričarala pomlad v kuhinji, sem kupila bele krokuse, vsaj upam, da so beli, saj še ne cvetijo. Postavila sem jih v zelen lonček za orhideje - no, ni bilo tako preprosto. Lonček za orhideje je zelo globok, zato sem na dno nasula, kar sem imela trenutno pri roki - luščine arašidov, nanje sem postavila krožniček (ki sem ga izdelala iz ene plastične posodice, saj so bili podstavki za rože vsi po vrsti preširoki). Nato sem naredila lončku "krilce", tj. obroč iz kartona, da mi ni bilo potrebno napolniti celega lončka s peskom. Nasula sem pesek. Tistega iz adventnega venčka ...
Potem sem ubrala dve vrbovi veji in ju spletla v venček. Venček sem na dveh koncih privezala z zelenim trakom, da visi izpod roba posode. Trak je v enem kosu, samo zataknjen je pod lonček z rožami.

Potem pa sem iz plastičnih perl izdelala okraske ... z rezultatom nisem najbolj zadovoljna, vendar tudi časa nisem imela veliko ... najbrž bom še kaj spreminjala. Izdelala sem zelene listke in rožnate venčke. Če bom imela čas, bom venčke zamenjala z metuljčki. Dokler rožice še ne cvetijo sem na vrh postavila še dva listka z rožico. To bom ob cvetenju odstranila.


4 komentarji:

Simona pravi ...

Sama sem tudi že razmišljala o pomladni dekoraciji v hiši. Zime tako nimam preveč rada, prazniki pa so minili. Pa še sonček lepo sije. In zdaj vidim, da ne bi bila edina ...
Lepo si to naredila.

Biljana pravi ...

Čudovita dekoracija, jaz sem prav danes začela z iskanjem idej za kakšno popestritev doma v živahnih spomladanskih odtenkih.

Tanja E. pravi ...

Kar vsem nam tišči na pomlad vidim. Vreme k temu zelo prispeva. Kot da bi bili zime veseli le do Božička, Silvestra, potem pa... Lepa dekoracija! LP

PILULILU pravi ...

Hej! Pokukaj na moj blog, čaka te nagradica...:)
Kako lepo si združila umetnost s pomladjo v lončku sredi zime!!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022