četrtek, 30. december 2010

Škrlatna vrtnica

Pred kratkim sem v šoli z učenci obravnavala avtorsko pravljico z istim naslovom, delo pisatelja Mihe Mateta. In ob pisanju te objave, je naslov kar sam privrel iz mene.

Škrlatna vrtnica je bila okras prelepe Ciganke Esmeralde, ki si jo je hotel polastiti knez. A črnolasa lepotica ni trpela ujetništva, hirala je, knez pa je bil za njene prošnje gluh. Edini, ki jo je razumel, je bil vrtnar. Pomagal ji je zbežati. V zahvalo mu je podarila tri lase in mu naročila, naj jih posadi v najlepšo gredico v vrtu z besedami: "Naj ti pomenijo Upanje, Ljubezen in Svobodo."
Nekega dne so na gredici pognale tri rastlinice, ki so se razcvetele v tri vrtnice: prva je bila svetlo rumena obrobljena z rožnato, druga temnoškrlatna in tretja živo rdeča ... takrat se je vrtnar spomnil na Esmeraldine besede ... Upanje, Ljubezen, Svoboda ...




Prstan je izdelan iz škrlatnordečih Swarovski kristalov (rondelle), črnih perlic in palčk ter črnih Swarovski kristalov (rivoli).
Aja, grozdje je iz alabastra. Kupila sem ga lani jeseni v Toskani (v Volterri) ... in ga pozabila na avtobusu ... mislim, da sem ga dobila šele po novem letu, tako da letos prvič krasi mojo novoletno mizo.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Krasen prstan kot tudi zgodbica. Pa tale grozd je tudi fantastičen, dobro da si ga dobila nazaj. Lep skok v novo leto.

Anonimni pravi ...

res lepa pravljica

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022