nedelja, 28. marec 2010

Za CRAFT-alnico

Ja, sem se preizkusila tudi v blogerskih izzivih, ko sem še bila na porodniški in sem imela več časa. Potem pa je sledila izdelava le za rojstne dneve. In še to zadnji trenutek! Na EDINI slovenski blogerski izziv pa sem se z veseljem odzvala. Bom poskušala biti redna "izzivalka", če bo le mogoče.

Ker sem se na izziv spomnila, ko sem imela že osnovo postavljeno, sem bila primorana predlogo obrniti na glavo ... torej zame predloga izgleda nekako takole:




Voščilnica je za dekletce, ki jutri praznuje svoj prvi rojstni dan. Voščilnica je nežno spomladanska s čebelico, rožicami, oblačkom in soncem, ki sramežljivo kuka izza oblakov.

3 komentarji:

  1. Ha ha dobra finta, da si kar obrnila sliko postavitve. Super da si z nami in veseli me, da se tako z veseljem odzivate. Menim, da je to zelo lušna čestitka za dekletce in dopade se mi ta obesek z imenom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bodite kreativne .... in ti si to upoštevala :)
    Skica je za orientacijo - je sicer šablona, katere se je treba držat, vendar se da z malo kreativnosti šablona razbiti :)

    Prav všač mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja postavitev očitno zgleda prav fino tudi, če jo na glavo obrneš. :) In to si odlično demonstrirala. :)

    Hvala. ker si nam se pridružila na CRAFT-alnici in upam, da se na naslednjem izzivu spet "vidimo."

    OdgovoriIzbriši