sobota, 25. avgust 2018

V senci drevesne krošnje


Glede na to, da sem uporabila samo ostanke iz spodnje škatle, sem z voščilnico nadvse zadovoljna.


Iz škatle sem nabrala nekaj tanjših koščkov papirja, različnih debelin in velikosti. Nekateri niso bili niti popolnoma ravno prerezani, vendar jih nsem popravljala - samo enega sem skrajšala, ker je bil pretirano dolg.


Papirnate trakove sem senčila z Distress Inki v treh barvah. Za vsako barvo sem naredila po tri trakove, da sem imela dovolj materiala za kombiniranje. Sledilo je malo kombinatorike in nazadnje lepljenje. Še pred lepljenjem sem kartončke poškropila s Perfect Pearls vodo. Medtem ko se je lepilo sušilo, sem izrezala drevo.


Glede na današnje temperature in deževno vreme, ki že diši po jeseni, lahko bi rekla, da isto velja za mojo voščilnico ... poletje zahaja!

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
7 Dots (Mešani napisi)
PAPIR/PAPER
Papermania Cards and envelopes (square white); ostanki papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Wild Honey; Barn Door; Aged Mahagony); Perfect Pearls v vodi
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Memory Box (Arboscello tree)

8 komentarjev:

Debbie Bonczek pravi ...

Beautiful card.

World of Animals, Inc pravi ...

I love the different colors used on this card and the tree stencil. Very nice craftwork. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

World of Animals

karen h pravi ...

Awesome card! Love the color block stripes - great way to use the colors (filing away idea for future use!!). Thanks for playing along with us at CC&S!

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Vidim, da imaš lepo pospravljene ostanke :)...

Fiona Whitten pravi ...

Fabulously CAS card. Brilliant idea to colour the strips and the white die cut tree is the perfect accent. Thank you for joining us for this week's CC&S challenge.

Carolyn Lindenmayer pravi ...

Wow I love this. Great use of scraps here. thanks so much for joining us this week at Stamp Ink Paper. Carolyn xx

Stempelomi pravi ...

so lovely! Thanks for joining us at creative friday.

Papiertiger pravi ...

Great colours and effect!!!
Thanks for joining in our Creative Friday Challenge.
Bye Scarlett

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022