sreda, 15. avgust 2018

Feeling Sketchy: Temperamentna Ciganka

Pol meseca je že mimo in na Feeling Sketchy vas čaka nova skica za nov izziv.  Opravičujem se vam, ker na zadnjih dveh izzivih nisem veliko komentirala vaših izdelkov,  vendar sem bila v juliju doma le toliko, da sem pripravila stvari za nova doživetja. Vseeno se vsem zahvaljujem za sodelovanje v naših izzivih in vas pričakujem tudi na tokratnem izzivu.


 Voščilnico sem izdelala po spodnji skici.




Tudi tokratni sponzor izziva je Lacy Sunshine. Jaz sem uporabila štampiljko Wild Gipsy Roses


Fotografija osebe Andreja Lampe.

Tokrat sem se nemalo namučila, da sem upoštevala lastnosti skice in postavila Ciganko ustrezno mesto. Mislim, da sem tri dni samo gledala skico in digitalno štampiljko ter ju v mislih poskušala povezati skupaj. Pri štampiljkah s toliko detajli mi ni všeč, če je prostor za podobo premajhen, saj se vsi tisti detajli izgubijo. Nazadnje sem se odločila izdelati voščilnico z več pregibi: ko je zaprta, je v ospredju besedilo, ko se razpre, pa besedilo razkrije pisano presenečenje.


Kako sem jo izdelala? Najprej sem natisnila digitalno štampiljko, nato sem stran, ki sem jo iztrgala iz knjige "obdelala" z Distress Inki in Izink tuši. Uporabila sem rožnato in zlato. Stran sem dodobra napacala, zato je potrebovala veliko časa za sušenje (deževno vreme je prišlo ob nepravem času). Sem pa medtem pripravila vse ostalo.


Digitalno štampiljko sem pobarvala s Copic markerji, zlate detajle sem naredila s Sakura Gel Roll pisalom. Ozadje sem senčila z Distress Inki. Iz vzorčastega papirja sem izdelala ožji trak, na katerem sem naredila tri pregibe ter nekaj luknjic, skozi katere sem napeljala tanko zlato nitko, da voščilnica sama stoji pokonci (ko je pospravljena, se nitka ovije okrog nje, ko se razpre, se nitka raztegne do želene dolžine). Zatiče za vrvico sem naredila z luskicami (sequins). Čez celotno dolžino ožjega kartončka sem zalepila črtast trak ter belo površno senčila z Distress Inki. Ta kartonček sem prilepila na hrbtno stran pravokotnika z digitalno štampiljko. Oboje sem na podlago prilepila s tanjšimi 3D blazinicami, pri tem sem pazila, da sem pustila kanalček za vrvico. Zgoraj na sredini sem zalepila dve blazinici dokaj skupaj, tako da ni nevarnosti, da bi vrvica ušla skozi. Besedilo sem odtisnila na poseben kartonček ter ga prilepila na podlago. Senčila sem ga z zlatorumenim odtenkom Distress Inkov.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Lacy Sunshine (Wild Gipsy Roses); Ustvarjalni dotik (Kdor sliši metulje ...) 
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG; stran iztrgana iz knjige
BARVE/IN KS
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Pickled Raspberry; Worn Lipstick; Wild Honey); Izink (Orchid; Gold);  Sakura Gelly Roll (Gold); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
zlata vrvica in zlate luskice (sequins); črtast trak; čipkast trak
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Photo frames);  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800

16 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

oo, krasnih živahnih barv je, super!

Michelle pravi ...

Very lovely card with great bright colors.
Thanks for playing with us at Creative Knockouts.
Good luck!! Michelle (DT)

Debbie Mageed pravi ...

Absolutely gorgeous card! Love the bright colors to brighten up the printed background. Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you can join us again soon.

Vic pravi ...

This is super! so original! Love the way the card opens and stands. ! Thanks for joining in with our challenge this week at Colour Crazy challenge - Vic, DT x

aussie aNNie pravi ...

Love your take on our PINK challenge. Thanks for entering your lovely card and good luck in the draw ♥ PINK GEMS
[aussie aNNie designer for Pink Gems Challenges]

Darlene pravi ...

Unique and BEAUTIFUL! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Printed Page Background’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Diane pravi ...

Beautifully created!! Love the design and pretty colors! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
Diane TSH DT {Nellies Nest}

Vickie Y pravi ...

Beautiful image and card. Love the card fold. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

Nannieflash pravi ...

Fabulous card love the image and your choice of our Pink Colour. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

Sam Squires - A Crafting Niche pravi ...

A fabulous card. Thank you for taking part in the "My Time To Craft" challenge. Sam x

Marsha Reed pravi ...

Beautiful! Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters Challenge. Marsha DT

Fabrika Fantasy pravi ...

Very interesting, bright and beautiful card! Thank you, dear Ma-Mi, for joining the challenge at Creative Knockouts that we are sponsoring! Good luck with your entry!
We have monthly challenges on our Challenge blog Fabrika Fantasy Digis, and we would love to invite you to join us there too. Thank you again!

Digital stamps and coloring books
DigiClub - You can get as many images as you like

Sue - pravi ...

An interesting fold and nice bright card! Thanks for joining us at Make My Monday.

Nandini pravi ...

Very beautiful card. Love the gorgeous colouring and the great layers. Thank you for joining us at the Make My Monday challenge blog. Hope to see you again soon. Nandini, DT

cheiron pravi ...

Such a great project, love that fun fold! Thank you so much for playing along with us in the Scribbles and Splatters Challenge over at the Simon Says Stamp Monday Challenge this week :)

Janice pravi ...

A gorgeous card.
Thank you so much for sharing with us at My Time to Craft ~ Janice DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022