ponedeljek, 9. april 2018

Ptica in rože za mamo

Bliža se mamin rojstni dan in ta voščilnica je namenjena njej.


Najprej sem odtisnila šopek rož na kos akvarelnega papirja. Sledilo je barvanje. Barvala sem s čopičem in Distress Inki. Del slike sem premazala z zaščito, da sem lahko odtisnila puščice, ki sem jih posula z reliefnim prahom in ne prekrivajo glavnega motiva. Da sem te puščice poudarila, sem z vodenimi barvicami senčila ozadje, predvsem robove. Nato sem barvo razmazala z razmočenim čopičem
.

Na koncu sem dodala še trak iz pergamentnega papirja z voščilom in ptička. Tega sem pobarvala z rumenim Izink tušem. Je intenzivno rumen, ne vem pa, zakaj na fotografijah deluje oranžen.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Dovecraft (Forget me not - Bunch of Flowers); Craft Asylum (Snow kisses); Papermania (Tags); Najlepši par (Prisrčne čestitke)
PAPIR/PAPER
akvarelni, pergamentni papir
BARVE/INK
VersaMark; VersaFine (Smokey Gray); Distress Ink (Tumbled Glass; Broken China; Faded Jeans; Peeled Paint; Pine Needles; Crushed Olive); Izink (Mimosa); Crafty Impressions embossing powder (Pimp 400 Opaque White); Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth (zelena, svetlo modra, rumena)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool;  Misti stamping tool; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); JoyCrafts (Banners)

3 komentarji:

Jen Brum pravi ...

What a gorgeous card! I love those rich looking flowers and the sweet bird! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Linda Callahan pravi ...

So beautiful for spring! Glad you joined us at FMS!

stampwithamyk pravi ...

Just beautiful! Your watercoloring looks amazing. Love your design too! Thanks for joining us at Stamp Ink Paper, hope to see you again soon!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022