ponedeljek, 30. april 2018

Krice krace

Lahko bi rekli, da je ta voščilnica ena sama kracarija ... pa še packo ima!


Najprej sem s svinčnikom začrtala robove šestih polj, nato pa sem začela risati direktno na papir s tanjšim in debelejšim črnim flomastrom. Nazadnje sem še na sredino kapnila kapljico oranžnega Izink tuša ter jo razpihala s slamico. Očitno nisem bila dovolj pozorna pri držanju slamice, saj mi je večino barve potisnilo navzgor. Je pa zato navzdol in desno lepši vzorec. Čisto na koncu sem odtisnila še voščilo ter vse skupaj pritrdila na oranžno osnovo za voščilnice.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Vse najboljše)
PAPIR/PAPER
bel in oranžen kartonček
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); Izink (Safran); Sakura Micron (08); A-Connect permanent marker (2-3 mm črna)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi)

4 komentarji:

Beverley pravi ...

FUN card! Loving all the pattern and vibrant orange. Thanks so much for joining in on the fun at CC&S. Hugs Bev x

Patricia Hays pravi ...

You did a super job combining the challenges. Thank you for making CC&S one of them! :)

debby4000 pravi ...

Fabulous card, love the black and white with the splash of red.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
luv
Debby

Vicki Dutcher pravi ...

Love how you incorporated the pop of orange! Thanks for joining in at JUGS

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022