ponedeljek, 23. april 2018

Dnevnik: Metulji v naravi

Še ena učna stran za moje učence ... Vse objave šolskega dnevnika v nastajanju si lahko ogledate TUKAJ.


Podlago sem ustvarila v akvarelni tehniki: Distress inke v rumenih in zelenih tonih sem premazala po ozadju. Štampiljko z metuji sem odtisnila na servieto ter jo šele nato "prilepila" na podlago. To sem naredila tako, da sem podlago premazala z lepilom v stiku. To podlago sem nato premazala z mokrim čopičem, preden sem nanjo položila servieto. Nato sem z mokrim čopičem od sredine proti robovom gladila servieto s podlago. Pustila sem, da se vse dobro posuši, preden sem nadaljevala.


Najprej sem pobarvala metulje in tablo: uporabila sem Izink tuše, Distress Inke in Distress Oxide ter belo akrilno barvo. Odtisnila sem misel: "Kdor sliši smeh metuljev, ve, kakšnega okusa so oblaki." Ter druge štampiljke. Nekaj detajlov sem tudi sama narisala. Tokrat gre prav zares za mešano tehniko, saj sem uporabila skoraj vse barve, kar jih premorem. Še celo s Copic markerji sem odpravila nekaj napak.

Kdor sliši metulje smejati se, ve kakšnega okusa so oblaki.

Na koncu sem obe puščici prebarvala z bleščicami, da se lepi svetita.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Kaisercraft (Windsor); Ustvarjalni dotik (Kdor sliši metulje); Dylusions (Around the edge; Doodled parts); My Favorite Things (Distressed Pattern)
PAPIR/PAPER
akvarelni papir, bela servieta
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Pine Needles; Peeled Paint; Mowed Lawn; Mustard Seed; Squeezed Lemonade; Pickled Raspberry); Distress Oxide (Abandoned Coral); Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth (zelena; rumena, temno modra); Izink (Mimosa); Sakura Gelly Roll (white, black; clear star); Stabilo point 88 - fine 0.4 (svetlo zelena)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool;  Misti stamping tool

10 komentarjev:

Rachelle Olaridge pravi ...

Beautiful project. Lovely details. Thanks for joining our challenge at Tuesday Throwdown. Happy Crafting!

Barbara pravi ...

Prekrasen pomladni izdelek :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Maura pravi ...

Such a pretty card! I love your doodled card, such lovely colors! Thanks so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge - Let's Doodle! Maura

Vladuška pravi ...

Lepo, razgibano in napis mi je zelo všeč :)

Lorraine A pravi ...

Gorgeous card :-) the whole design of this is so pretty. lovely colours <3

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Luv
Lols x x x

Tami Hewlett pravi ...

Gorgeous card!!!

Judy V pravi ...

Beautiful card! Thanks for sharing with us at Polkadoodles Crafting Challenge and best of luck with your entry!

Siv pravi ...

Lovely! Thanks for joining Polkadoodles Crafting Challenga, and good Luck"

Siv - DT

Marina pravi ...

Congrats on being a Spotlight Artist at CCCB.

Nandini pravi ...

Very beautiful. Thank you for joining us at the Make My Monday Challenges. All the best. Nandini, DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022