sreda, 21. februar 2018

Na sprehod s severnim medvedom

Pri izzivu Polkadoodles sem prišla med TOP 3 in tako postala srečna dobitnica digitalne štampiljke. Izbira je bila kar težka, na koncu pa sem se odločila za zimski motiv ... in ga takoj dala v uporabo.


Najprej sem pobarvala motiv, nato sem ugotavljala, kako sestaviti voščilnico. Spet sem malo pacala po akvarelnem papirju z Distress Inki, dodala še malo belega reliefnega prahu v obliki zvezdic in srebrnega na voščilu. Ter voščilnica je bila dokončana. Največ časa mi je pobralo barvanje motiva, ostalo je bil mačji kašelj.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Polkadoodles (Winnie Winterland Polar Friends); Ustvarjalni dotik (Prazniki 2018); Stampers Anonymous (Tim Holtz Woods)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE
Copic markerji; Distress Ink (Faded Jeans); VersaMark; Ranger embossing powder (Extrafine white)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi);  JoyCrafts (Banners); Spellbinders (Standard ovals LG)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

6 komentarjev:

creatingandsharingit.blogspot.com pravi ...

Love your card. Thank you for play with us at Polkadoodles Challenge Blog

Tina Campbell pravi ...

Lovely card and sparkly too :) Thanks for joining us at Use Your Stuff.
Tina-DT

Stempelomi pravi ...

sooo lovely ! Thanks for joining us at creative friday. hugs,Beate

Stephanie Lanzalotto pravi ...

That background panel is gorgeous. I love the image inside the oval, and you have colored it beautifully. Thanks so much for playing with us at Happy Little Stampers February Christmas Challenge.

Jackie Reader pravi ...

Very cute card. Thank you for joining in the MAWTT challenge. Jackie DT

Arlene pravi ...

Darling. Such a wonderful image. So glad you entered the Morgan's ArtWorld challenge.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022