nedelja, 2. april 2017

Od kod prihajajo zajčki?

Ta teden smo s kolegicami v šoli debatirale, da današnji otroci ne vedo najbolj osnovnih stvari. Ena med njimi je povedala, da v nižjih razredih veliko otrok je prepričanih, da se zajčki izvalijo iz jajca. Modro smo ugotovile, da je to najbrž povezano z veliko nočjo, ko je povsod vse polno jajc in zajčkov ... Nimajo vsi Kljunčkove sreče, da si gredo po sveže jajce direktno v kokošje gnezdo ... ko je še toplo.


Tako sem se malo poigrala in naredila zajca v jajcu. Najprej sem izrezala jajce, nato sem zajca izrezala le delno. Pazila sem, da sem ohranila obliko jajca in hkrati je podoba zajca dobro vidna. Jajce sem pobarvala z zelo razredčenimi Izink tuši v metalni barvi. Nazadnje sem natisnila še drobna srca - tako se na jajcu ponovijo vse tri barve iz napisa "vesela velika noč".



Preden sem se lotila odtiskovanja besedila, sem s svinčnikom narisala tri vzporedne črte ter postavila jajce na svoje mesto. Obrisala sem podobo zajca ter vanj natisnila besede v takem zaporedju, da se v prvi vrstici vidi "vesela", v drugi "velika" in v tretji "noč". V resnici se celotno voščilo vidi le v zajcu. Ker mi je belo ozadje delovalo dolgočasno, sem uporabila moder Izink tuš ter zelo razredčenega razmazala po celotni površini, nato sem nerazredčenega še poškropila s čopičem za dodaten efekt.


Na obeh fotografijah se lepo vidi bleščeči efekt, čeprav so v resnici barve veliko bolj nežne, pastelne: lila, svetlo modra in nežno rožnata. Jutri bom morala fotografiranje ponoviti pri dnevni svetlobi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Mini hearts background); Ustvarjalni dotik (Velikonočni prazniki)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaColor (Smoke blue; Strawberry milkshake; Lagoon blue); Izink (Orchid; Topaz)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Grand bunny); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Rayher (Velikonočno jajce)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

15 komentarjev:

ionabunny pravi ...

Very sweet. Love the rabbit in the egg. Hugz

Sherrie M. pravi ...

Cute card. Love how you used the metallic paint. Thanks for playing along at CASology this week.

Sazzle Dazzle pravi ...

Super cute and so adorable. Great use of colour too and a fun design. Thanks for playing along at AAA Cards this week

Mary M pravi ...

Cute card, thank you for joining us on Scrapy Land's Challenge #62.

Amy O pravi ...

Such pretty colors, and a fun design! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

Rachel Bergfeld pravi ...

Adorable! I love your little bunny in the egg! Thanks for playing along with CASology this week!

Jen Timko pravi ...

How lovely this is! Your colors are just wonderful. So glad you joined us this week at FMS!

Esther pravi ...

This is a really pretty card! The soft pastels and the cute bunny negative die cut team up perfectly, and the background stamping adds visual interest without overwhelming. Gorgeous! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

laurie pravi ...

Love the metallic paint! Awesome card. Thanks for joining us at The Paper Players!

Sharon Traynor Designs pravi ...

Love what you did with the bunny die cut! That is really creative. Super soft pastels too and a very clean and CAS design. Just adorable. Thanks so much for sharing this with us at Less is More xx

Jaydee pravi ...

Love the cut out on the egg and the lovely, soft, pastel colors. So glad you joined us at the Paper Players this week
jaydee

Leigh Penner pravi ...

Wonderful take on the inspiration photo!

Lynda pravi ...

very clever, looks amazing. Thankyou for joining us over at Crafting When We Can for our 'Animal' challenge, I hope you join in next time too Lynda Dt XX

Amy Seigler pravi ...

Adorable card! Love the soft pastel colors! Thanks for joining us at HLS Anything Goes with Dies!

Debbie pravi ...

So soft and pretty -- thank you for sharing with us at Paper Sweeties!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022