ponedeljek, 17. april 2017

Kljunčkova knjiga: Bela tresočka

Lahko bi rekla, da sem tokrat reciklirala. Ko sem izdelovala mavrično tresočko, sem ugotovila, da so elementi, ki sem jih vstavila, neprimerni, saj so se na mavričnem ozadju izgubili. Zato sem izdelala novo tresočko z belimi elementi, ki so se lepo ujemali s pisanim mavričnim ozadjem. Prvi vložek za tresočko se mi je tako valjal po mizi, dokler ga nisem pripela na omaro ... zdaj pa sem mu dala novo življenje. Uporabila sem izrezke Memory Box (Butterfly delight) in Najlepši par (Okrasimo s cvetjem).



 Tokrat nisem ponovila napake in sem celoto pobarvala v belo. Za izdelavo tega projekta sem porabila kar pet listov papirja:
  1. list: napis "Upanje vidi tisto, kar je nevidno, začuti, kar se ne da otipati in doseže nemogoče."
  2. list: sprednja stran z oknom, na kateri je v zastavici napis "upanje"
  3. list: sem ga odrezala na širino slabega centimetra po vsej dolžini. Na tako nastali rob sem prilepila 2. in 3. list s prosojnim oknom.
  4. list: zadnja stran z oknom ter z navodilom "Napiši svojo pesem."
  5. list: bela stran, na katero bo Kljunček napisal svojo najlubšo pesem.
Najprej nisem vedela, kaj naj naredim z zadnjo belo stranjo: če jo porišem, bom ponovila napako iz voščilnice. Potem sem razmišljala, da bi prepustila Kljunčku, da kaj nariše. Mogoče mavrico. Potem sem se spomnila, da moj sin rad piše pesmi ... jih ima že kar nekaj. Če mi bo dovolil, bom kakšno delila z vami.


Najprej sem na zastavico z napisom "upanje" zalepila rožico, ki pa sem jo zamenjala z metuljem. Nato sem dodala še dva metulja. Spet sem porabila ostanke, tokrat iz čestitke ob rojstvu v mavričnih barvah. Še malo sem pobrskala po škatlici z neporabljenimi odrezki ter našla nekaj rožic, nekaj zelenih ostankov, ki sem jih uporabila kot listje ter metuljčke, še več metuljev. Metulji so mi všeč, ker so tako majhni in nevsiljivo dopoljnjujejo celoto.


Vse objave sinove knjige najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

What a unique design! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers

June :)

Michele K. Henderson pravi ...

This is really beautiful, and so creative! Thanks for playing along with us at The Card Concept this week!
Take Care!
Michele

Julie Gearinger pravi ...

What a beautiful mini journal! Love the use of the window with the cheerful colors of the butterflies and other elements! Thanks for sharing with is at The Card Concept :-)

Jac’s Playground pravi ...

Wow! fabulous project and very creative, thanks for joining us at Crafty Cardmakers, Jac x

Jill V pravi ...

Super creative take on our challenge - I love how you crated an art journal page! Thanks so much for playing along with us at TIME OUT! Jill

Lisa Kind pravi ...

Very creative! Love how you used our inspiration photo for your design! Thanks for playing along with Time Out!

Jenny Colacicco pravi ...

What a clever idea having those butterflies on the page - so dimensional! Thanks so much for sharing with us at Time out! Jennyx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022