sobota, 1. april 2017

Kljunčkova knjiga: Naslovnica

No, pa sem se le lotila projekta, ki ga imam v načrtih že skoraj eno leto. Izdelala bom nekakšen umetniški dnevnik oz. knjigo za mojega sina, ki mu ljubkovalno še vedno včasih rečem Kljunček, čeprav postaja že velik fant. Letos bo še zadnjič praznoval enomestno število let. Knjiga bo hranila modre misli za življenje.


Uporabila sem staro odsluženo knjigo, odpis iz knjižnice. Za potrebe dnevnika sem najprej iztrgala vsako tretjo stran, saj nanosi barv ter papirja kar odbelijo celoto. Izkušnje iz mojega dnevnika, ki, tudi ko je zaprt, spominja na pahljačo.

Prvo stran, tisto, ki se veže na platnico, sem premazala z gessom, ker pa so se še vedno videli odtisi in nalepke iz knjižnice, sem površino prekrila še z belo papirnato brisačko. Kar pa mi je otežilo pisanje, saj površina ni bila več gladka.


Besedilo sem že prej napisala na bel papir, nato sem ga samo prekopirala na podlago ter tu in tam prilagodila malo večji površini papirja. Za pisanje sem uporabila 0,3 in 0,5 mm debela črna flomastra. Odebeljene črte imena sem pobarvala s tremi odtenki Izink barve: bledo rumeno (Mimosa), svetlo zeleno (Bamboo) ter svetlo modro (Topaz).


Ker je bil papir okrog malo prazen, sem dodala še krogce ter okrasek v vogalu v obliki stiliziranega listja.

Vse objave sinove knjige najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:

16 komentarjev:

luvmycards.blogspot.com pravi ...

Such a beautiful CAS card-Really focuses the attention to the image! Thanks for playing with us at Crafting When we Can!
Carolyn, DT

Sandy Palmer pravi ...

The dots and leaves gave the cover the perfect added touch. Very nice project. Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends! :)

SweetScraps pravi ...

That is some gorgeous artwork right there! Thanks for sharing with us at Use Your Stuff!

moi pravi ...

Čudovito napisano, pobarvano, narisano. Še bolj pa mi je všeč ideja za tem.

Andreja pravi ...

Zelo lepo in pisano stran v dnevniku si spet ustvarila in lepo se polnijo tvoje strani :-))

Jeanna Bohanon pravi ...

This is STUNNING! The colors, the painting, all of it!!! Thank you so much for joining us at #TGIFChallenges this week!

CRAFT-alnica pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala in hvala, ker si se pridružila našemu izzivu :)
Pri ocenjevanju pa te ne smemo upoštevati, ker nisi naredila voščilnice, žal.

Goga pravi ...

Krasen projekt, ki bo kljunčku v trajen spomin. Res zanimiva ideja kako reciklirati odpisane knjige.
Pozdravček Lili

Carolynn Sander pravi ...

This is so gorgeous and so unique! I love it! Thanks for joining in with us over at TGIF challenges this week! 💖

Pamela pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Lisanna pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Tanja E. pravi ...

Čudovito in v srce segajoče…, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je!
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Stempelomi pravi ...

so lovely! Thanks for joining us at creative friday! Hugs,Beate

Rema DeLeeuw pravi ...

Awesome!Thanks for playing along with us at the HLS Water Color Challenge.

Kelly Szafron pravi ...

Beautiful project! Thank you for joining the Happy Little Stampers Watercolour Challenge.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022