sobota, 23. april 2016

Kartonček za dnevnik

Včeraj sem pozno v noč ustvarjala novo stran v dnevniku, zato mi je zmanjkalo časa za fotografiranje in objavo. Danes zjutraj pa sem se zgodaj lotila dela - nadaljevala sem, kjer sem včeraj prenehala. 
Zamisel, ki se je porodila kot voščilnica, se je čez noč spremenila v kartonček, ki ga bom vstavila v dnevnik. V bistvu sem v dnevniku zlepila dve strani skupaj, da sem ustvarila žepek, v katerega bom dala ta kartonček ... Pa še reciklirala sem: vse, razen mavričnega papirja je reciklirano: osnova za kartonček je malo porezana in zvita (zato sem čez celo površino prelepila barvni papir), tudi zgornji kartonček je iz škatle z ostanki, kot tudi črn kartonček za pentljo ... sem se prav namučila, da sem dobila vse tri dele pentlje z njega.


Najprej sem na osnovo nalepila barvni papir, ta mavrični papir z listnatimi viticami sodi med meni najljubše. nato sem obdelala bel kartonček: najprej sem odtisnila spiralno črto, nato izrezala pentljo ter jo prilepila, nazadnje sem še odtisnila misel.


Prostor za besedilo je pod belim papirjem, ki se upogne navzgor ... z druge strani ga bom okrasila, ko bom nadaljevala s pisanjem dnevnika - že tako to delam za nazaj, zato bo mogoče druga stran okrašena že danes. 

Še prej pa bo sledila nova objava dnevniške strani ...

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive: 

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Misli); Papermania (Mix'n'Match borders)
PAPIR
domača zaloga papirja; digitalni papir Mel Stampz (Rainbow vines)
BARVE
VersaFine (Onyx Black)
DODATKI
polperla
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Velika pentlja)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/2); tiskalnik Epson L800

21 komentarjev:

Dawn Frost pravi ...

Beautiful card, I love the bright vibrant colours! Thanks for joining us for Catch the Bug Bingo challenge hope to see you again! Dawn Bugaboo DT.

Jen Leeflang pravi ...

The rainbow bg paper is simply gorgeous! Thanks so much for playing Bugaboo Bingo with us - good luck in the draw.
We hope you'll join us again very soon!
Jen Leeflang
Bugaboo DT

missgailly pravi ...

Love these bright, happy colours! Thank you for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

Damjana pravi ...

Čudovit barvast kartonček. Zelo mi je všeč.

crafty-stamper pravi ...

LOve the bright colours---Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

Beth McCullough pravi ...

Bright and happy card! Thanks so much for joining us at Use Your Stuff Challenge Blog.

Sheri Gilson pravi ...

Beautiful card! Wonderful take on the sketch! Thanks so much for playing along with us at Retro Sketches!

Shirl pravi ...

Such a beautiful card. Love the bright pop of colour. So pretty! Thanks for playing along with us over at UYS - Hugs DT Shirl

Unknown pravi ...

Beautiful card! Love the colours!! Thanks for joining us at Die Cuttin Divas!

Gail pravi ...

Thank you for lining up at WAW this week - love the colors on this card! - blessings Gail DT

Gerda pravi ...

What a beautiful card!! Love the bright colors!! Thanks for joining us at DCD this week!
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Lori pravi ...

This is such a beautiful card! Thanks so much for joining our challenge this week at Use Your Stuff!

Anet's Crafting pravi ...

Beautiful card Ma-Mi. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

Esther pravi ...

So colorful and pretty!!
Thanks for joining Die Cuttin' Divas this week!

Julia Aston pravi ...

What a lovely rainbow you created on the base of your card - love the white embossed vine stamping over the colors! thanks for joining us in the Fusion Challenge!

SmilynStef pravi ...

What a beautiful rainbow of colors ... so glad you joined us at Fusion Card Challenge.

Lyndal pravi ...

FABulous colours!!! So glad you joined in the fun @ FUSION!

Jeanne J. pravi ...

Wow! The rainbow of color with that intricate detailed design is GORGEOUS!

Helena pravi ...

Ooo, kakšna lepa mavrična lepotička. Papir je fantastičen in kartonček z napisom in pentljo je v lepem kontrastu z ozadjem.

Tina Z. pravi ...

vau, tole pa je prekrasno, prav osupljivo!

Karen pravi ...

Beautiful card, thanks for sharing it with us in the Brown Sugar Challenge, Karen Dt

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022