petek, 29. april 2016

Hruška v cvetju

Tokrat sem se malo poigrala s pergamentnim papirjem in škarjami.


Na podlago sem zalepila papir in nato ustvarila žepek iz pergamentnega papirja. Robove sem toplotno embosirala z belim prahom, predvsem zato, da sem lažje prikrila sledi lepila. Prihodnjič ga moram poskusiti prišiti s šivalnim strojem. V žepek iz pergamentnega papirja sem vstavila kartonček z rožicami, na zunanjo stran pa dve preprosti hruški, oz. hruško in pol.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

10 komentarjev:

  1. Lepa. Zakritje lepila z emboss prahom je dobra ideja za ponucat. Prav zaradi tega, sem zadržana pri pausu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! I love where this inspiration photo took you. Love the soft floral background and the addition of the little pears. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful! I love where this inspiration photo took you. Love the soft floral background and the addition of the little pears. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna je. Super ideja s pausom in toplotnim embosiranjem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely!
    Thank you for joining us at Card Mania Challenge, good luck:)
    Marzena DT

    OdgovoriIzbriši
  6. So pretty! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  7. This is really lovely. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja.in res lep žepek.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sweet and delicate - LOVELY PROJECT! Thanks for joining us over at the Sisterhood for Snarky Stampers this week!

    OdgovoriIzbriši
  10. This is so pretty! Thanks for the step-by-step of how you made it, as well. Thanks for joining the fun at the Sisterhood of Snarky Stampers!

    OdgovoriIzbriši