ponedeljek, 17. marec 2014

Kinetična voščilnica

Že nekaj časa sem se spogledovala s kinetično voščilnico te vrste. In ta igrivi kuža (Robyn's Fetish) je prebudil mojo domišljijo ... Tudi tokratno voščilnico sem izdelala za Artistic Inspirations, kjer je tedenska tema "za otroke".


Osnovo sem reciklirala ... uporabila sem embalažo Frutabele. Zgornji 2/3 sem prebarvala z akrilnimi barvami, da sem dobila nebo; na spodnjo tretjino sem zalepila kos embosiranega zelenega papirja ter izrezala utor. Najprej sem z malo štanco izrezala dva kroga na obeh koncih papirja, nato sem med krogoma z nožkom potegnila črto, da sem dobila polkrožno oblikovana konca in raven utor na sredini.

Iz koščka pisanega papirja sem izrezala krošnjo drevesa, ki sem jo prerezala na pol. Med krošnji sem napela vrvico, na katero sem obesila kost iz polimerne mase. Da bi bila kost težja, sem kovinski dodatek za nakit oblekla v fimo. Upala sem, da bosta z nagibanjem voščilnice oba drsela z ene na drugo stran ... psiček lovi kost. Ni tako tekoče, a sem vseeno zadovoljna.

Kako sem naredila utor, sem že napisala. Psiček se kotali z ene strani na drugo, ker sem nanj zalepila 2-centski kovanec, drugega pa na drugo stran utora. Povezala sem ju z drobnim magnetom (dodatno sem spoje utrdila z lepilnim trakom, saj magnet ni bil dovolj močen in se je premikal po kovancu, zato pes se ni kotalil, ampak je drsel).

In še video:

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Vladka (Rojstni dan); Robyn's Fetish (Puppy paws)
PAPIR/PAPER
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja 
BARVE/INKS
akrilne barve; VersaFine (Majestic Blue); Copic markers
DODATKI/ACCESSORIES
žička; ročno izdelana kost iz polimerne mase (obesek)
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Cuttlebug; Forever Friends embossing folder (Petal pattern); Memory Box (Arboscello tree); Picture Punch (Circle - 1 cm); tiskalnik Epson

18 komentarjev:

Ayaa pravi ...

Uwauu..ta voščilnica je res super!..Všeč mi je kako kuža skače za kosjo po trati . ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Si se pa res potrudila. Kuža je fantastičen. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Super si se potrudila. Tale kuža pa dela pravi "salto mortale"

oldpunca pravi ...

Super ti je uspelo! Kuža je prava faca, ideja s kostjo pa tudi :-) Moj poskus podobne voščilnice je bil bolj enostaven (avtomobilček), sem pa dva kovanca za 5 centov zlepila z vročo pištolo, pa je lepo drselo :-)

Laura W pravi ...

Such a fun card! Super cute. Thanks for playing at the Clear it out challenge blog, hope to see you Tuesday for a new one!

Unknown pravi ...

Fab design, thank you for sharing with us over at Suzy Bee's Bloomin Challenge, I do hope you will come back and join us again next week....
Hugs
Suzy B Owner Suzy Bee's Bloomin Challenge
Xx

Vladuška pravi ...

Super tole s premikajocim kuzkom.

Hazel (Didos) pravi ...

Oh what a brilliant card and a super idea with the bone, Thanks for playing on My Time to Craft this week, Hazelxox

Michelle pravi ...

Very beautiful card. I love this image also. Love to see these cards made. Thank You so much for sharing over at The Robyn's Fetish Challenge blog.

Michelle (DT)

Danica pravi ...

Super voščilnico si naredila. Pohvala za video prikaz.
Lp Danica

Sue pravi ...

Super cute and very creative! Thank you for joining us at ATSM.

Tamie pravi ...

Awe I really love, love that cute puppy! Fantastic layout and I like the way you did the trees. Thank you so much for sharing your creative inspiration with us at 4 Crafty Chicks for our Tree Challenge.

Kal pravi ...

Love your bright colors and the slider card. Thanks so much for playing at 4CC!

Hali pravi ...

Kakšne barve in tele kinetične čestitko so res frajerske!

DianeMoneyGoolsby pravi ...

Delightful slider card--love your puppy!! Thanks for entering our Challenge #57 - "Animals"--hope you enter our upcoming challenges too.

Diane
Simply Create Too Design Team Member
http://SimplyCreateToo.blogspot.com
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

NinaS pravi ...

To pa je razigran kužek. Super si naredila.

Mojca pravi ...

ooooo kako je luštna! hvala, ker sodeluješ na izzivu As You Like It. lp

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022