sobota, 21. september 2013

Romantična voščilnica

Spet sodelujem s svojo kreacijo kot članica dizajnerskega tima pri Izazovi i slatkiši. Tokratna tematika je romantično. In ker sem se odločila "bika zgrabiti za roge" ter se preizkusiti v tipih voščilnic, ki mi niso najbolj blizu, je nastala še ena - malo manj oguljenega videza, a prav tako (oz. še bolj) romantična.


Tokrat sem prvič uporabila pravo čipko ... ponavadi jo naredim iz papirja. Izbrala sem dva digitalna dizajnerska papirja z rožnatimi odtenki, na mejo med obema pa sem zalepila trak iz čipke in kartonček z valovito obrobo.
Na čipko sem položila dve plasti rože izrezane iz ročno narejenega papirja ter senčene z rožnato in zeleno barvo, ki služita kot okvir nežni roži, narejeni iz fima.

Nazadnje sem narisala še spiralo iz tekočih biserov, ker imam samo tisto v srebrni barvi, sem biserčke (ko so se posušili) pobarvala s Copic markerji.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); digitalni papir Far Far Hill; 
BARVE/INKS
Distress Ink (Worn Lipstick); Izink; Sakura Gelly Roll; Whispers embossing powder (Seafoam white); Liuid Pearls (roza)
DODATKI/ACCESSORIES
čipka, Fimo roža
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Marianne Design (Ribbon flower); Martha Stewart edge punch (Four petal flower)

9 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Luštnoooo. Nič ni videt, da ti ta stil ne bi bil blizu ;-)

Hvala, ker sodeluješ z nami pri Izazovi i sladkiši. Prijavi se še kdaj ;-)

lp, Keti (DT)

Mojca pravi ...

Waw res je lepa, krasnoi papirčki. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je
lp Tamara

Rossella pravi ...

This is so elegant, thanks for joining in our challenge at Make My Monday this week
Rosie x

oldpunca pravi ...

O, romantika! Zelo je lepa. Rožica pa zmaga :-)

Jacqueline pravi ...

Very pretty = thanks for joining in this week at MMM - Jacqueline xx

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Lp

Sheri Gilson pravi ...

Lovely! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!

Fliss pravi ...

A really lovely card. Thanks for joining in with our MMM challenge.
Fliss x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022