sobota, 21. september 2013

Romantična voščilnica

Spet sodelujem s svojo kreacijo kot članica dizajnerskega tima pri Izazovi i slatkiši. Tokratna tematika je romantično. In ker sem se odločila "bika zgrabiti za roge" ter se preizkusiti v tipih voščilnic, ki mi niso najbolj blizu, je nastala še ena - malo manj oguljenega videza, a prav tako (oz. še bolj) romantična.


Tokrat sem prvič uporabila pravo čipko ... ponavadi jo naredim iz papirja. Izbrala sem dva digitalna dizajnerska papirja z rožnatimi odtenki, na mejo med obema pa sem zalepila trak iz čipke in kartonček z valovito obrobo.
Na čipko sem položila dve plasti rože izrezane iz ročno narejenega papirja ter senčene z rožnato in zeleno barvo, ki služita kot okvir nežni roži, narejeni iz fima.

Nazadnje sem narisala še spiralo iz tekočih biserov, ker imam samo tisto v srebrni barvi, sem biserčke (ko so se posušili) pobarvala s Copic markerji.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

10 komentarjev:

  1. Luštnoooo. Nič ni videt, da ti ta stil ne bi bil blizu ;-)

    Hvala, ker sodeluješ z nami pri Izazovi i sladkiši. Prijavi se še kdaj ;-)

    lp, Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw res je lepa, krasnoi papirčki. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so elegant, thanks for joining in our challenge at Make My Monday this week
    Rosie x

    OdgovoriIzbriši
  4. O, romantika! Zelo je lepa. Rožica pa zmaga :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty = thanks for joining in this week at MMM - Jacqueline xx

    OdgovoriIzbriši
  6. What a sweet card.

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!

    OdgovoriIzbriši
  8. A really lovely card. Thanks for joining in with our MMM challenge.
    Fliss x

    OdgovoriIzbriši