torek, 14. maj 2013

Pri svetilniku


Danes sem po pošti prejela nove Memory Box šablone za izrezovanje: obožujem jih, vse po vrsti, mislim pa, da sta mi ti dve najljubši. Težko bi izbrala ...

Voščilnico sem izdelala zelo hitro, ko sem enkrat imela jasno zamisel, kako naj jo sestavim. Najprej sem natisnila svetilnik in kartonček obrezala na ustrezno velikost, nato sem urezala daljši pravokotnik iz modrega papirja, ga s šablono za valove skrajšala na ustrezno dolžino, nazadnje pa sem s šablono labels 8 izrezala okence. Kartonček, ki mi je ostal, sem izrezala z drugo šablono iz Memoryboxa in jo prilepila nazaj v okence. Tako sem dobila mrežasto okno, ki bi lahko bilo tudi svetilnikovo.


Zadnji dodatek so tri drobne pike nad svetilnikom. Najprej sem nameravala nalepiti kristalčke, ki sem jih pobarvala v črno, vendar so bili preveliki. Na koncu sem se odločila za štanco-klešče in sem uporabila kar debelejši karton. To možnost bom še uporabila.

Čeprav ne zgleda, je na voščilnici kar 6 različnih kosov papirja + osnova za voščilnico.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Cheri Wong (Lighthouse)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
/
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Big splash border; Contempo circle border); Spellbinders (Labels 08)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Photo Stylus R200; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/2)

11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna,
kar šla bi na morje
lp Tamara

CuteNCrafty Mommy pravi ...

Great project. I love everything about it.
From the Charisma Cardz DT:)
Tabitha
Tabitha's Designs Blog
Low priced fun Digi Papers:)

Mynn xx pravi ...

I LOVE all the fabulous texture on this card! The lighthouse image is beautiful, too! Thanks for joining us at FYI! :)

SmilynStef pravi ...

What a creative use of the sketch ... love those wave-like swirls ... so glad you joined us at Unscripted Sketches.

Danica pravi ...

Pa sta res čudoviti. Lepo.
Lp Danica

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) pravi ...

Very nice!
Thank you for joining us at charisma!!!

StephC pravi ...

Lovely card! Your take on the inspiration photo is fantastic. So glad you joined us at FYI!

Anonimni pravi ...

Very pretty. Love the blue swirls in combination with the lighthouse. Thank you for sharing your work with us at Unscripted Sketches

Andreja pravi ...

Zelo je lapa! Zelo se mi dopadejo "valovi", krasna štanca :-))

Paddington fan pravi ...

Very striking design!! Thanks for joining us at Here Come the Boys!! Jacky x

karen h pravi ...

Awesome card! Love the waves and dots! Thanks for playing along at For Your Inspiration!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022