sobota, 11. maj 2013

Leti, leti, leti ... LETALO!


 V preteklih vročih dneh sva s Kljunčkom pridno lizala sladoled in pospravljala palčke na stran. In tako je nastala voščilnica z igračo.

Za ozadje sem rob voščilnice pobarvala z modro akrilno barvo. Na bel karton sem najprej odtisnila doma narejeno pikčasto štampiljko ter odtis posula s svetlečim reliefnim prahom za lesk (ki se zaradi pomanjkanja sonca ne vidi). Vse skupaj sem prebarvala z vodenimi barvicami, da sem ustvarila podobo neba.

Kar brez šablone sem izrezala ter reliefirala oblake, sonce sem izrezala s šablono za hroščka in s črnim tankim Copic flomastrom sem narisala tri ptice. Vse je nastalo zelo hitro.

Največ časa sem porabila za izdelavo letala, ki se iz voščilnice sname in se lahko uporablja kot igrača oz. kot  okrasna priponka.
Za osnovo sem uporabila navadno leseno ščipalko za sušilo, najprej sem jo razstavila, da sem jo lahko prebarvala - za barvanje sem uporabila akrilne barve - nato sem daljšo leseno palčko za sladoled razrezala, da sem dobila želene kose za rep letala, druge vrste palčko za sladoled pa sem uporabila za krila. Ščipalko sem pobarvala v modro, ostalo v rdeče. Najtežji del je bilo čakanje, da se barva posuši.


Doma narejena štampiljka
Štampiljko sem izdelala tako, da sem na plastično folijo nalepila koščke rdečega lepilnega traka, nanj sem potem prilepila različno velike koščke moosgumi pene. Tako drobne krogce sem dobila tako, da sem skozi mašinco dala moosgumi s šablono X-Cut Doily, iz katere sem pobrala drobne krogce. Nekaj večjih sem naredila z dvema luknjačema.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
štampiljka domače izdelave (Sneg)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve
DODATKI/ACCESSORIES
leseno letalo (iz ščipalke in lesenih sladolednih palčk)
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Spellbinders (Crown circles)

13 komentarjev:

Lisa Carroll pravi ...

How adorable is this?! And so clever! :) Thanks for playing along in our "Things With Wings" challenge over at the Simon Says Stamp challenge blog! xo

Danica pravi ...

Iii luštno letalo in kako lep sonček si naredila!
Lp Danica

Mirella pravi ...

Love it, very creative! Thanks for joining us at Divas by Design this week! Hugs, Mirella

Vladuška pravi ...

Ti se pa res nadvse znajdeš z vsem, kar ti pride po roke. Tole letalo se mi zdi nadvse domiselno in všeč mi je, ker je lahko hkrtai tudi igračka.

MA-MI pravi ...

Vladuška, reciklirati in uporabiti stvari v novi preobleki je zame izziv, ki se mu ne morem upreti. ;)

Mojca pravi ...

Kako luštna ideja!!! in zelo dobra izvedba. lp

Aunty Sue pravi ...

This is such a great card thanks for sharing with us at Divas by Design this week with our Anything Goes

Andreja pravi ...

Fantastično si sestavila letalo in voščilnica kot celota je zelo zelo lepa :-))

katarina pravi ...

Zelo simpatična voščilnica!

oldpunca pravi ...

O, tole si pa res krasno naredila :-) Ideja in izvedba sta vrhunski. Super, da nisem edina, ki težko čaka, da se barva posuši :-)

Goga pravi ...

Noro dobro letalo in pa seveda noro dobra ideja, da si ga umestila na voščilnico. Zelo dobro si se znašla z odpadnim materialom in fantastičen izdelek je tu.
Hvala ti, da se igarš z nami :Lili

Janja pravi ...

Super ideja. Zelo mi je všeč. Lp

michele pravi ...

Thank-you for sharing your gorgeous creation with us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022