nedelja, 19. junij 2011

Srce za Saro

To je še nekaj, kar sem začela v Bohinju, in čeprav je manjkalo zelo malo, da bi izdelek dokončala, je trajalo kar nekaj časa. Obesek za ključe sem naredila za Kljunčkovo vaditeljico gimnastike.

Iz navadnih steklenih perlic 3,5 mm (v načrtu so bili uporabljeni dvojni stožci, ki se bolje prilegajo) sem izdelala srce. Čeprav perlice niso enakomerne, je vseeno dobro izpadlo in ti prostorčki med eno in drugo perlico dajejo čipkast videz.

V bistvu sem na začetku hotela samo preizkusiti načrt, na koncu pa sem bila tako zadovoljna z rezultatom, da sem izdelala še drugo stran srca in obe povezala skupaj.


Izdelala sem tudi škatlico v origami tehniki. Uporabila sem kar navaden 80-gramski bel papir, ki sem ga premazala z barvno blazinico (črno), nato sem še odtisnila novo štampiljko (Fancy Pants Designs, From the garden) in jo embosirala s srebrnim prahom. Ker pa sem bila malo neučakana, se papir ni dobro posušil, zato je prah prekril celotno površino. Kljub temu sem se odločila za segrevanje, saj se mi je zdel efekt zanimiv in tako je tudi bilo. Štampiljka je dobro vidna, a ne preveč izrazito. Celoten pokrovček ima drobne srebrne pikice.

4 komentarji:

Amikadeja pravi ...

Luštkan obesek! In škatlica tudi. Res dober videz si dobila s tem embosingom!

Vladuška pravi ...

Lep obesek, barva je čudovita in vse skupaj si krasno dopolnila še s tole škatlico.

Čarobna hišica pravi ...

Zanimiv obesek ... na škatlici se pa tvoja neučakanost prav nič ne pozna ...

MA-MI pravi ...

Hvala za spodbudne besede. Rada bi imela več časa (in potrpljenja) za tovrstna prepletanja.

Čarobna hišica, priznam, da je tako bolje izpadlo, saj bi bil sicer kontrast prevelik.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022