ponedeljek, 28. december 2009

Nakit V

Perlica za perlico, perlica za perlico ... to je trajalo cela dva dneva! Da bi bilo vse skupaj še težje, vse perlice niso šle skozi šivanko. Vseeno sem nanizala 3,5 m dolg niz.

Nameravala sem narediti kvačkanko, vendar so bile za začetek 2 mm majhne perlice (neekakomerne) pretrd oreh in črn sukanec mi vsekakor ni bil v pomoč. Ugotovila sem tudi, da bi bila takšna ogrlica pretanka, da bi naredila željeni efekt, zato sem se znašla drugače.


Niz metalnih perlic v mavričnih odtenkih (iz Frogwilla) sem preprosto zvezala skupaj, trikrat ovila okrog vratu in nataknila na obroček iz alabastra, ki sem ga kupila v Volterri za par evrov. Menim pa, da bi bil obroček iz žada veliko bolj primeren, saj je večina perlic z zelenim in modrim odsevom.


Izdelala pa sem še nekaj embalaž v obliki torbice ter nekaj nakita, vendar še nisem uspela fotografirati.

1 komentar:

Tiara pravi ...

Tale ogrlica izgleda prav fantastično.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022