petek, 16. november 2018

Škatlica 61: Venček iz vej na leseni podlagi



Najprej sem tulec embosirala z reliefno srajčko s teksturo lesa, nato sem podlago senčila, da je tekstura lesa bolj vidna. Nato sem oblikovala škatlico.

 

Ko je bila škatlica nared, sem se lotila okraskov. Tokrat sem uporabila samo izrezke. Nekaj sem jih poiskala v škatli, nekaj sem jih izrezala na novo in po dolgem času sem vzela v roke štanco, da sem izrezala sva listka.


 Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Škatlico, ki je del sinovega adventnega koledarja, prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
tulec toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Walnut Stain; Brushed Corduroy)
DODATKI
vrv
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Rayher (Male številke; Pomladni venček); X-Cut (Celtic Flourish)
PRIPOMOČKI
Big Shot; Crafters Companion embossing folder (Texture Wood Grain)

2 komentarja:

Heather pravi ...

So fun, Ma-Mi! I love little treats to give away - this one is a textured stunner! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Carolyn Lindenmayer pravi ...

I'm loving the little pillow box, very cute and something different for our challenge this week. Thanks so much for joining us at Stamp Ink Paper. Carolyn xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022