sreda, 31. oktober 2018

Škatlica 73: Pike in bleščeča snežinka

Kot zmagovalka izziva Ustvarjalnega dotika prejšnji mesec, sem morala sodelovati tudi tokrat. Porabila sem skoraj cel mesec, da sem razmislila, kaj naj naredim. Kot vedno začnem s kompliciranjem in zapletanjem, potem pa izberem nekaj preprostega - ker mi je tako všeč.


Malo sem morala izračunati: med drobnimi darilci za moje učence ter dvema adventnima koledarjema ... izdelati moram 73 škatlic ... Odločila sem se za okolju prijazno različico. Približno take bodo škatlice za moje učence in za sina - za nečaka, ki ima le 2 leti, bodo bolj pisane pa živali in drugi liki bodo na njih. Izračunala sem, da moram v dveh dnevih izdelati približno tri škatlice in mi bo uspelo pravočasno izdelati vse ... do 18. decembra.

Happiness - Hope - Peace

Rolo toaletnega papirja sem stisnila ter nastali pregib še dodatno utrdila. Po okroglini lepilnega traku sem s hrbtno stranjo noža začrtala okroglino, da je polkrožni pregib bolj čist. Nato sem celo površino poštempljala z večjimi pikami v beli in manjšimi v platinasti barvi. Tako sem pridobila tudi malo leska, ki sem ga še dopolnila s srebrno nitko in snežinko iz papirja z bleščicami. S platinasto barvo sem odtisnila tudi nekaj snežink na kartonček. Dodala sem še nekaj listja za volumen - et voila!

Škatlico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Želimo vam); Hero Arts (Snowflakes); Mavelu (Pike)
PAPIR
reciklirana rolica toaletnega papirja; domača zaloga papirja; bel papir z bleščicami
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Taylored Expressions (Sugar cube); Brilliance (Platinum Planet) 
DODATKI
srebrna vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Okrasimo s cvetjem);  X-Cut (Tag); Memory Box (Silverdale snowflake)
PRIPOMOČKI
Big Shot

4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si tole skompletirala :). Všečkam pikice in "elegantno preprostost" darilca :)

*Urška* pravi ...

Včasih je lepše manj kot več.In tole si ti ravno dokazala.Super si naredila škatlice.

Barbara pravi ...

Zelo dobra domislica. Škatlice so elegantne in šik, kdo bi vedel, da so iz wc rolic... Super ideja in izvedba :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Ustvarjalni dotik :)

Theresa pravi ...

lovely box and embellishments. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022