sobota, 20. oktober 2018

Praznična drevesa in zvezde


Najprej sem izrezala pravokotnik, nato sem nanj odtisnila dve drevesi, tretje drevo pa sem odtisnila na košček papirja ter ga obrezala. Na pergamentni trak sem odtisnila voščilo z zlatim reliefnim prahom, ker je bilo vse malo monotono, sem na podlago dodala zvezde, rožnato vrvico in pentljo ter ozadje sem senčila z Distress Oxide. Nekaj zvezdic sem odtisnila še v notranjost voščilnice.


Po prvotnem načrtu naj bi uporabila zeleno, natur rjavo in belo barvo, a se mi je zdelo, da manjka živahnosti, zato sem se odločila za koralni Distress Oxide, ki se lepo ujema z eno od vrvic, ki jih sicer imam za vezenje.


 Tudi s to voščilnico sodelujem na dobrodelni akciji EUROPA DONNA.


Europa Donna Slovenija je članica evropske zveze Europa Donna s sedežem v Milanu, ki šteje že 46 držav članic. Smo samostojna, neodvisna, neprofitna organizacija civilne družbe. Povezujemo zdrave ženske, bolnice z rakom dojk, posameznike in strokovne institucije v Sloveniji v boju proti raku dojk. Glavni cilj slovenskega združenja za boj proti raku dojk je vsem ženskam v Sloveniji zagotoviti enake možnosti za zgodnje odkritje bolezni, takojšnje in učinkovito zdravljenje in rehabilitacijo. Rak dojke je najpogostejši rak pri ženskah. V Sloveniji letno zboli več kot 1200 žensk. Mesec oktober je svetovni mesec boja proti raku dojk, ki ga tudi v okviru Slovenskega združenja vsako leto obeležujemo. V letošnjem letu bi radi pripravili nekaj novega, svežega in pozitivnega z namenom osveščanja in detabuiziacije raka dojk. 


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Srečno 2018); Stampers Anonymous (Tim Holtz Woods)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja, pergamentni papir
BARVE
VersaColor (Mint); VersaMark; Distress Oxide (Abandoned Coral); Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoja praznična voščilnica :-)) Lepih barv je.
Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

Leanne pravi ...

Thank you for playing our twist challenge, love the colors, and the trees look so pretty.

Leanne DT/4 Crafty Chicks

Zoey | Scrapsaurus pravi ...

What a beautiful and delicate card! Love all the white you left around, makes the eye concentrate on the beautiful focus point of the three!
Thank you for playing along with us over Simon Says Stamp MOnday Challenge, we all hope to see you again soon! xx Zoey

AndrejaM pravi ...

Všeč so mi snežinke v netipični barvi. lepo popestrijo voščilnico. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Christine pravi ...

A very pretty card. The soft colors and clean layout are very attractive.
Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack!
Blessings,
Christine
DT Member
https://withaverygratefulheart.blogspot.com

Goga pravi ...

Kako je lepa, krasno si izbrala vse elemente.
Hvala, da si se nam pridružila dobrodelni v Craft-alnici. Lp Lili

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022