sobota, 15. september 2018

Feeling Sketchy: Skrb za naravo

Najbolj garška polovica septembra je mimo. Na srečo ... Spoznala sem nove učence, oddala letne priprave in odpravila dva roditeljskega sestanka (na prvem sem bila kot starš, drugega pa sem vodila sama). Za nameček smo imeli danes delovno soboto, tako da sem se še včeraj popoldne pripravljala na tehniški dan. Sem že mislila, da ne bom uspela pravočasno dokončati svoje voščilnice za nov izziv Feeling Sketchy. Objave pa mi včeraj ni uspelo pripraviti.


 Voščilnico sem izdelala po spodnji skici.




Tokratni sponzor izziva je Cute As A Button. Jaz sem uporabila štampiljko Bloom where you're planted.


Fotografija osebe Andreja Lampe.


Podlago sem najprej senčila s tremi odtenki oranžnih Distress Inkov. Tokrat vzorca nisem ustvarila s škropljenjem podlage. Nežno sem poškropila štampiljko z vodo ter jo odtisnila na podlago. Odtis je zelo nežen.


Medtem ko se je poldaga sušila, sem pobarvala odtis s Copic markerji. Najpogosteje sem uporabila marker 0, da sem barvo le razmazala. Bele izrezke sem namakala z zlatim Izink tušem, izrezala sem še zlat oval in dodala nekaj perlic in luskic v obliki rožic in listja. Čisto na koncu sem odtisnila še misel.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Cute As A Button (Bloom where you're planted);  Najlepši par (Sanje); Hero Arts (Herbs'n'Honey Star background)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; zlata folija
BARVE/IN KS
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Ripe Persimmon; Spiced Marmalade; Dried Marigold); Copic markerji; Izink (Gold)
DODATKI/ACCESSORIES
luskice (rožica, listje); polperle
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

JanR pravi ...

Great card! The background is cool. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

tilly pravi ...

a very pretty card and layout, thanks for sharing at crafty catz challenge hope to see you again
Tilly

Lin pravi ...

Wow love the gorgeous vibrant orange blend on the background, picked out on her dress.

Thank you for sharing in our 'Girlie' challenge.

Lin
Dream Valley

Karen Z. Bull pravi ...

Love this spicy orange and the various ranges of intensity you achieved. Lovely.

sandie pravi ...

What a great way to use this sketch. I love the thread idea you used for the top of the card. Wonderful background blend and your colouring of the image is perfect. Thanks for joining Time Out

Anita in France pravi ...

What a warm, rich background, Ma-mi ... and a brilliantly coloured and shaded image ... she really pops against the bold orange! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Dreja pravi ...

Sehr schön gemacht. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022