nedelja, 26. avgust 2018

Vijolični prazniki


Malo nenavadne barve za božično-novoletne praznike, a vsake toliko časa izzovem samo sebe in ustvarim nekaj izven okvirov. Najprej sem na poskusni kartonček ustvarila relief, tako sem dobila točno mero, kam postaviti štampiljko. Torej, na nov kartonček sem odtisnila vijoličen čipkast okvir, nato sem kartonček embosirala s srajčko.


Glede embosiranja: poskusila sem nekaj novega ... ponavadi so reliefi preveč grobi in če papir ni dovolj kvaliteten, se lomi. Tokrat sem sendvič v Big Shot napravi naredila malo drugače: pustila sem debelo podlago (Plus Platform), na katero sem položila podlago za rezanje (Cutting Plate), gumo za embosiranje z rezalnimi šablonami, razprto embosirno srajčko in še eno podlago za rezanje (Cutting plate). Rezultat je perfekten! Sem navdušena ... mislim, da bom te srajčke uporabljala samo še tako.


Sledilo je krašenje: na osrednji ovalni kartonček (izrezala sem dva - belega in vijoličnega ter ju z minimalnim razmikom zalepila prvega na drugega) sem natisnila voščilo, v spodnji levi vogal pa vejico iz pergamentnega papirja in dve vijolični snežinki, ki sem ju tudi toplotno embosirala z iridescentnim reliefnim prahom. Čisto na koncu sem dodala še šest kristalčkov: na sredino obeh snežink ter na zgornji in spodnji rob okrašenega okvirja.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Srečno 2018); Kaisercraft (These Days)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); papirji iz zaloge; pergament
BARVE/INKS
VersaFine (Imperial Purple); Distress Ink (Dusty Concord); 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Cuttlebug embossing folder (Flourished frame); Memory Box (Silverdale snowflake); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); 

7 komentarjev:

Heidi Weaver pravi ...

Wow, Ma-Mi, you really have thought outside the box for this gorgeous Christmas/New Year's card in non-traditional colours! I love that bright purple against the background white. The stitched borders, embossing and beautiful die-cuts add so much elegance. Thanks so much for joining our Watercooler Wednesday Challenge this week.

Gail pravi ...

Love the purple! Keeping the background white really shows off the lovely, lacy design. Thanks for joining us at Watercooler Wednesday.

Sam Squires - A Crafting Niche pravi ...

A beautiful festive card. Thank you for taking part in the "My Time To Craft" challenge. Sam x

Tone K. pravi ...

Really beautiful and elegant :)
Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

cohenna pravi ...

Beautiful!! Thanks for joining us at My Time To Craft :)

Ericka Strange pravi ...

Love the shiny purple such a pretty card. Thanks for playing along with us at A Blog Named Hero.

Karen Z. Bull pravi ...

This is Karen Bull, a design team member with A Blog Named Hero. Such pretty layering and the purple is lovely with the white! Thank you for playing along this month!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022