petek, 27. april 2018

Za vsakim dežjem posije sonce

Čeprav se je dan začel z vetrom in oblaki, se je že pred poldnevom zjasnilo in čeprav še vedno pihlja, je na soncu že preveč toplo. V senci termometer kaže 21 °C.


Uporabila sem dva digitalna papirja: za podlago oblačno nebo, za trak pa diagonalne črte, ki ponazarjajo mavrico. Trak sem dobila tako, da sem drugo najmanjšo šablono Najlepšega para "Pravokotniki s šivi" povezala pod oblaki in soncem. Nato sem dodala še nekaj izrezkov, ki sem jih pobarvala z Izinki in Distress Inki. Nazadnje sem prilepila še napis "Veliko sonca brez konca" in nekaj deževnih kapljic ... narava za svojo rast potrebuje vodo, zato je tudi dež dobrodošel. Napis sem najprej odtisnila s črno blazinico, nato sem ga še posula z brezbarvnim reliefnim prahom. Nazadnje sem površino še premazala z belo akrilno barvo ter pustila, da se je barva malo posušila. Nato sem s krpico, navlaženo v alkohol, odstranila odvečno barvo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Veliko sonca brez konca) 
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Miss Tiina (Hi hello patts); The Cottage Market (Rainbow Diagonal Stripes)
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Weathered Wood); Izink (Jasmine, Gentian, Safran); Whispers embossing powder (Clear) 
DODATKI/ACCESSORIES
prozorne kapljice
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); My Favorite Things (Sunny Skies); X-Cut (Welcome baby); JoyCrafts (Clouds)

7 komentarjev:

Annie S. pravi ...

Lovely sunshine card that is sure to make someone smile! I like the cloud DSP too! Thanks for playing over at The Paper Players this week!

Ne-Ja pravi ...

Lep sončke si poustvarila :)

Pamela pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Lisanna pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Barbara pravi ...

Zelo simpatično čestitko, polno energije, si izdelala. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika.

Debbie Mageed pravi ...

Such a sweet card! Those enamel dots are perfect for raindrops!! Thank you for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you can join us again soon.

SweetScraps pravi ...

Love your rainbow striped card! Thanks for sharing with us at the PaperGirls! (and check out our new challenge up today!)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022