sobota, 17. marec 2018

Drobna deteljica za veliko sreče

Ta teden je bil naporen v službi in izven nje. Ko sem prišla iz službe, sem postorila najnujneše in šla v posteljo. Teden je terjal svoj davek - sem skoraj brez glasu, kar pa me ne ovira pri ustvarjanju. Po počitku sem se lotila ustvarjanja - nekaj preprostega, da ne bom spet pozno v noč pri pisalni mizi. Za prijateljico, ki je zamenjala stanovanje.


Najprej sem izrezala zelen pravokotnik, zatem še belega. Uporabila sem isto šablono, le da sem belega izrezala dvakrat: papir sem še enkrat poravnala z dvema stranicama ter malo skrajšala le dve stranici kartončka. Ko sem položila bel papir nad zelenega, sem dobila čisto tanek rob, ki deluje zelo elegantno. Nazadnje sem izrezala še drobno stilizirano štiriperesno deteljico (Tina, hvala za to drobno pozornost) in odtisnila napis. Ker nimam dovolj temne vijolične barve, sem vijolično poustvarila tako, da sem besedo "Sreča" odtisnila s črnim VersaMark tušem ter odtis posula z iridescentnim reliefnim prahom. In tako dobila odtis, ki zares deluje temno vijoličen (najprej sem poskusila s prozornim reliefnim prahom, a sem pridobila le lesk).

Sreča čaka nate

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Najlepši par - Sreča čaka nate
PAPIR/PAPER
Max Bringmann KG; bel karton; osnova za voščilnice
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Peeled Paint); Artemio (Holographic embossing powder) 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool;  Najlepši par - Pravokotniki s šivi; Najlepši par - Deteljica s srčki

10 komentarjev:

Linda Callahan pravi ...

Love your sweet CAS design! Glad you shared it at FMS!

Susan pravi ...

Perfectly CAS! Thanks for sharing at ATCAS!

*Urška* pravi ...

Zelo lepa.

Narelle Farrugia pravi ...

This is such a lovely clean card! I love your little clover cut out and your sentiment is sparkly and fantastic! Thanks for joining us at FMS this week!

crafty pravi ...

Lovely CAS card. Lovely card. Thank you for sharing it with us at QKR Stampede.
Mary

Glenda Atkins pravi ...

Love it, what a wonderful CAS card and the touches of green fit into our "Go Green" challenge. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers !
Glenda DT

crafty pravi ...

Lovely CAS card. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers challenge.
Mary

Lisa Mensing pravi ...

Love the simplicity of this card! Beautiful! Thanks for playing along at Casual Fridays Going Green Challenge. ~DT Lisa

Marcia pravi ...

Such gorgeous, rich embossing powder! Love it and the overall simple design is stunning. Thanks for joining us at the CAS-ual Fridays Challenge.

Judith pravi ...

lovely card thank you for joining Simply Create too challenge - good luck JudithCE DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022