petek, 18. avgust 2017

Kolo v cvetju

Že nekaj časa si želim štampiljko s kolesom, ker je še nimam, sem jo naredila iz moosgumija z rezalno šablono. Všeč so mi kolesa, ki imajo v sprednji košari cvetje, ker je moje kolo navadno, sem cvetje ustvarila s štampiljko za prašnike, ki sem jo večkrat odtisnila na sprednji del kolesa.


Osnovo sem izdelala iz akvarelnega papirja. Najprej sem z belim reliefnim prahom ustvarila podobo kolesa, nato sem ta del premazala z vodo, da so se barve lepo razlile po podlagi. Uporabila sem distress Inke. Za koralno rdečo sem premešala Pickled Raspberry in Ripe Persimmon. Tukrizen odtenek sem dobila s kombiniranjem Brooken China in Peacock Feathers. Za zeleno pa sem uporabila Bundled Sage.


Nazadnje sem odtisnila še voščilo. Prvič sem uporabila nov pripomoček za natančno odtiskovanje. Preprosto in lično!


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Čudovito življenje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square - white)
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass; Peacock Feathers; Ripe Persimmon; Pickled Raspberries; Peeled Paint); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Kvadrati s šivi);  Taylored Expressions (Bicycle - izrezek iz moosgumija uporabljen kot štampiljka)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

9 komentarjev:

Susan Powell pravi ...

I love how this turned out! So pretty!

Sammy pravi ...

This is so beautiful! Love it! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

Joanne James - The Crafty Owl pravi ...

Great use of loose watercolouring to tie the 3 colours together for your CAS card. Thanks for joining us over at The Paper Players this week!

Susan pravi ...

Terrific card...your watercoloring adds a splash of fun! Thanks for sharing at Less is More!

Claire Broadwater pravi ...

I love the loose watercoloring and your CAS card! So happy you joined us at The Paper Players this week

Trina P. pravi ...

Such a sweet card. Love the pretty colours and beautiful watercolouring. Thank you for joining us this week at Less is More. Trina :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro si se znašla. Krasna voščilnica.

Damjana pravi ...

Super ideja in krasna izvedba. Zelooo mi je všeč.

Macimbalo pravi ...

This is really so pretty and how clever to use that stamp for the tiny flowers! Very creative and lovely! Thanks so much for playing along with us at  The Mod Squad Challenge Angie, Challenge Host.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022