petek, 28. julij 2017

Šopek rož v barvi mavrice

Nekje na spletu sem videla podobno voščilnico, vendar je nisem shranila ... v bistvu sem porabila več časa za iskanje, kot pa sem ga porabila za samo izdelavo. Tokrat sem štampiljko Hero Arts uporabila malo drugače.


Spet sem uporabila akvarelni papir. Najprej sem izdelala papirčke za maskiranje. Potrebovala sem dva: enega za črto in drugega za rožo. Vsak cvet sem odtisnila v svoji barvi. Začela sem z rdečo ter zaključila z vijolično. Za tiskanje sem uporabila Distress Inke, isto barvo sem razredčeno z vodo, v kateri je raztopljen prah Perfect Pearls, uporabila tudi za barvanje. Ni me motilo, da barve malo prehajajo druga v drugo, zato nisem čakala, da se en cvet posuši, preden sem v naslednjega s čopičem nanesla obarvano vodo.


Ker se mi je podlaga zdela malo pusta, sem jo pobarvala z zelo razredčenim modrim odtenkom. Prilepila sem dva črna trakova, da sem omejila prostor za voščilo, ter voščilo samo. Ker je voščilo zelo kontrastno glede na celoto, sem vse skupaj skušala uravnovesiti s črnim tušem, vendar mi je padlo nekaj večjih kapljic na spodnji del voščilnice, kar ni bil moj namen. Vseeno pa ni tako zelo moteče.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Butterflies and flowers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir; domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Faded Jeans; Mustard Seed; Barn Door; Spiced Marmalade; Peeled Paint; Dusty Concord); Izink (Caviar); Perfect Pearls v razpršilu z vodo
DODATKI
luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Vse najboljše); Nellie Snellen (Quilling tape 5)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot



9 komentarjev:

creative lady pravi ...

Beautiful card, love your bold and colorful card. It looks like you added wink of stella to the flowers, love the shimmering. Thanks for joining Retro Rubber.

Jan Clothier pravi ...

What a glorious bouquet of rainbow flowers! I like the way you've masked and layered them and given them a shimmer of Wink of Stella. Thanks for joining us at Retro Rubber.

ginadapoohcards pravi ...

Beautiful card! I am in awe.

Christine Traversa pravi ...

Lovely! Great coloring and placement! Thanks for joining the RR challenge!

Shona Chambers pravi ...

Such a happy, colourful card with the most amazing masking. Its a gorgeous CAS design and your watercolouring skills are fantastic. So glad you shared this with us at Little Tangles!

Maja pravi ...

Všeč so mi mavrične barve, lepa in pozitivna voščilnica.

Jane pravi ...

Pretty rainbow flowers and a neat card layout. Thanks for playing at AAA Cards.

Cardsbymaaike pravi ...

wouldn't mind a flower rainbow like this in my garden. Thank you for playing with us at AAA cards

Tracie Pond pravi ...

Beautiful coloring. Such a pretty card! Thank you for sharing with us at AAA Cards.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022