nedelja, 18. junij 2017

ATC: Moja družina - oče

Odločila sem se, da naredim serijo ATC-jev v čast svoji družini. Začela sem z očetom, "ki ga kličem tata". Čeprav je po poklicu steklar, obvlada veliko stvari - s traktorjem skrbi za vrt in njivo (vinograda nimamo več), redno obrezuje sadno drevje (včasih še preveč) in obvlada vsa hišna popravila. Med mnogimi konjički je tudi restavriranje starih predmetov, predvsem pohištva.


Najprej sem s šablono embosirala prvi šestkotnik, nato sem drugega in tretjega izrezala iz papirja. Čez sem prilepila izrezano šablono traktorja, ki sem mu kolo zamenjala z gumbom.


Ker se mi je zdelo, da spodaj nekaj manjka, sem traktor postavila na tla oz. na vrvico, ki sem jo na koncu privezala s pentljo. Nazadnje sem odtisnila še napis ter nekaj pik z belim Enamel dots. Ker je bil embosing z rezalno šablono premalo videti, sem najprej po utoru potegnila črto z belim Sharpie pisalom, kar pa mi ni bilo najbolj všeč, zato sem se odločila, da notranjost največjega šestkotnika pobarvam z belim Izink tušem.

Navodila, kako izdelati osnovo za ATC z rezalno šablono Najlepši par najdete TUKAJ.

ATC prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Rojstvo)
PAPIR
domača zaloga papirja; Max Bringmann KG (Origami)
BARVE
VersaFine (Majestic Blue); Distress Ink (Chipped Saphire); Koh-I-Noor Hardtmuth Gioconda Extra Charcoal (white); Enamel Dots (White)
DODATKI
modra vrvica; črtast gumb
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Covered tractor); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Hexagons)
PRIPOMOČKI
Big Shot

11 komentarjev:

Darlene pravi ...

Fantastic! Love your overall design! Perfect for Dad! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Blue & White’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Cazro pravi ...

A brilliant card, I love to see something different. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT.

Kathy Krug pravi ...

Wonderful. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us for the next challenge.
Kathy
DD DT

Amy O pravi ...

A fun design and I love the giant button for the tractor wheel. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

Terri Winske pravi ...

So creative with this fun image! Thanks for sharing it with us at Tuesday Throwdown Challenge!

Jen Timko pravi ...

What a great card. Love the texture from the blue gingham. So glad you joined us this week at FMS!

Oh You Made Me Ink pravi ...

Your card is very cute! I love that button! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

Naomi Johnson pravi ...

Fabulous card. Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

N-Eva pravi ...

Zelo luštkano in zanimiovo0 voščilnico si sestavila. Hvala, da se igraš z nami na Come And Get it izzivu. Lp Neva

creationsnz pravi ...

Great mancard and the monochrome adds drama. We hope you join us again at Come And Get It, Carol

Chris pravi ...

Love the idea of 'family ATC's'. This one in honour of your father is gorgeous! Thanks for sharing with us at Crafty Calendar.
Chris
x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022