torek, 11. april 2017

Velikonočni pirhi

V pogovoru s sodelavko sem se spomnila, da imam na podstrešju nekaj škatel izpihanih jajc. Tako sem se domislila, da bi lahko izdelala nekaj okrasnih pirhov zase in za tesne sodelavke ter prijateljice. Pa za sestro tudi ... Upam, da bom imela čas, saj to pomeni kar nekaj pirhov ...


Najprej sem jajca pobarvala z vijoličnim Izink tušem z metalnim leskom (Amethist), nato sem s termo lepilom prilepila čipko. Vse čipke so reciklirane, nekoč so krasile moje spodnje majice. Ampak tega je že dolgo.


 Ker jajca niso bela, sem narisala še okrasen bel rob okrog vijolične črte z belim Sharpiem. Nazadnje sem naredila še zanke za obešanje. Da sem prekrila luknjo, iz katere sem izpihala jajce, sem uporabila kovinsko rožico, ki naj bi jo sicer uporabila za nakit. Perlice na koncu preprečujejo, da bi vrvica nekoč smuknila skozi.


Včeraj oz. predvčerajšnjim je bila na vrsti vijolična, danes pa sem se lotila zelene kot meta. Sicer je izdelava podobna kot pri vijoličnih. Tudi tokrat sem barvala z Izink tuši, vendar za želeni odtenek sem se morala potruditi, saj sem uporabila kar tri različne barve: belo, turkizno zeleno in svetlo zeleno (Jasmine, Turquoise, Bamboo). Na svetlejših jajcih bele čipke nisem delala, ker se je skoraj ni videlo.


Ker so bila jajca v drugi škatli svetlejša, skoraj bela in večja, sem tudi črte naredila širše in posledično uporabila tudi bolj široko čipko. Hkrati sem dodala še kratka voščila "Lepe praznike" na vsako jajce. Tudi na vijolična od včeraj.


Na vsak listek sem odtisnila tudi nekaj rožic, ko se je črnilo posušilo, sem vsak listič posebej nežno skodrala s škarjami.

In nazadnje vsi okrašeni pirhi skupaj. Vijolična in barva mete se zelo lepo ujemata, naravna barva jajc in čipke pa ju dodatno povezuje. Prvih pet pirhov bom oddala jutri, ostale pa bom postopoma čez vikend, do nedelje. Jutri nadaljujem s krašenjem. Nekaj jih imam že pobarvanih, jutri jih bom samo dokončala.


Pirhe prijavljam na naslednje izzive:

7 komentarjev:

Heather pravi ...

Very pretty. Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

Sheryl pravi ...

Very pretty eggs. Great to have you joining us at CRAFT this week.
Hugs Sheryl DT member xx

Jane Willis pravi ...

Beautifully decorated eggs.
Jane - GDT at CRAFT

Joanne James - The Crafty Owl pravi ...

How pretty - what lovely decorations for Easter! Thanks for joining my colour challenge over at The Paper Players this week!

stampwithsandy pravi ...

Ma mi your eggs are lovely! They remind me of painted eggs my mother made when I was a child. My job was blowing the egg out of the shell :) Thanks for playing along with us this week at The Paper Players!

Shelly pravi ...

Your decorated eggs are so pretty!

Thank you for sharing with us at Die Cuttin' Diva's.
Shelly

Helen pravi ...

Beautiful - a reallly elegant idea.

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
Made by Helen{My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022