sobota, 15. april 2017

Spomladansko cvetje

Pri Mojo Mondays sem bila zmagovalka februarskega izziva, kar mi je prineslo komplet  štampiljk Verve Stamps. Nekaj časa so potrebovale, da so prispele iz ZDA k meni, in še nekaj časa, da sem jih vzela v roke ... Uporabila sem največjo rožico, ki ima tudi liste, zato je tudi format voščilnice malo večji.


Najprej sem na risalni list odnsnila štampiljko, vsak odtis sem sproti embisirala, da sem vedela, kam odtisniti naslednjega. Nato sem močno razredčila Izink tuše ter jih nanesla na poštempljano podlago: rumeno za ozadje, zeleno za listje ter rožnato za rože. Za listje sem zmešala turkizno in rumeno, rožnati pa sem dodala kanček oranžne. Nazadnje sem še z manj razredčenimi barvami pobarvala nekaj detajlov na cvetnih listih ter sredice cvetov.


Na koncu mi je ostalo samo še, da elemente sestavim skupaj. Ker so barve na voščilnici zelo nežne, sem spodnji rob zaključila s trakom, ki sem ga prav tako pobarvala z Izink tušem v barvi cvetja. Napis pa je ostanek folije, na katerem je nevsiljivo voščilo z belo reliefno barvo. Ker je bil kos folije zares ostanek (to je folija za rub-on nalepke), sem nepravilnost prikrila z večjo luskico, nato sem dodala še dve manjši, za družbo ;-). Folijo sem na osnovo pritrdila z lepilom za napisom ter pod luskico, kjer se lepilo ne vidi.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Sreča čaka nate); Verve stamps (Surely goodness)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaMark; Izink (Mimosa; Geranium; Safran; Turqoise); Ranger embossing powder (Extra fine White); 
DODATKI
luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Avery Elle (Dotted borders)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

10 komentarjev:

Jen Brum pravi ...

What a beautiful card! That background is amazing! Love those flowers! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Jane pravi ...

Fabulous colours and a beautiful card. Thanks for linking up at AAA Cards.

laurigami pravi ...

So gorgeous card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
Laurigami

Lena pravi ...

Beautiful card! Love the colours you used and the simple card sketch which is just perfect for showing off your flowers.
Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
♥ Lena, DT

Karren pravi ...

Beautiful soft floral pattern! Love the white embossed images and the pretty colors. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Brenda's Card Corner pravi ...

Gorgeous card...love the yellow background with the pink flowers! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Brenda DT

Leslie pravi ...

Love everything about this! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog's "Girlz Rule!" challenge!
Hugs,
Leslie, LTSCB DT
Love To Scrap 2

Shuly pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Shuly pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Shuly pravi ...

Oh gosh i got all mixed up with google translator and erased my comments instead of publishing them!! I was saying how beautiful your work is and what a treat it is to have your cards at love to scrap! :)))

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022