ponedeljek, 17. april 2017

Pod oranžnim dežnikom

Pravo aprilsko vreme, med dežjem in soncem, me je najprej navdihnilo z mavrico, zdaj pa sem že pri dežju in dežniku.

 

Najprej sem izrezala kartonček, dežnik, dežne kaplje ter okvir. Več okvirjev, ki sem jih zlepila skupaj, da sem dobila debelejši okvir. Za dežnik sem uporabila kar košček odpadnega papirja, ki je imel nepravilen embosing z belim reliefnim prahom (komaj viden), na grobo sem s folijo nanesla Distress Ink na papir ter izrezala dežnik. Nato sem izrezala še deževne kaplje, pod dežnikom sem jih zalepila nazaj na mesto, ostale pa sem pustila prazne ... mogoče bi lahko na podlago nanesla malo svetlo modre barve, a sem se na to spomnila šele sedaj. Sem pa počez nanesla nekakšno oranžno meglico.


Kartonček sem izrezala iz belega papirja, ga pobarvala z Izink črnim tušem ter napis nanesla z belim reliefnim prahom. Nato sem površino malo premazala z belo blazinico, ki jo imam samo za take primere. Tudi  črtni trak sem natisnila s štampiljko, ker sem želela širše črte, sem vsako drugo belo polje pobarvala.


Ustvarila sem preprosto voščilnico po navdihu neke druge voščilnice ter fotografije. Rosino voščilnico sem uporabila predvsem za postavitev, čeprav sem jaz mojo obrnila za 90 stopinj. Iz slike pa sem pobrala črno-bele tone, črte ter oranžen pridih.




Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Pinstripes background); Ustvarjalni dotik (Rojstni dan)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Spiced Marmelade); Izink (Caviar); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Petitte umbrella; A little rain); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); X-Cut (All aboard - Lugagge tags)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

13 komentarjev:

Barbara pravi ...

I love how you used the chalkboard technique, but it didn't take over the whole design of your card. Very sweet. Thanks for joining us in the fun at the Mod Squad Challenge. Barbara DT member

Leigh Penner pravi ...

Fabulous take on the inspiration photo!

Renee Matarese pravi ...

I really struggle with "modern" cards but you nailed it! Beautiful!

Jane Willis pravi ...

A lovely bold bright card, love all the separate design features and they come together perfectly.
Jane GDT at CRAFT

Ros Crawford pravi ...

Oh this is wonderful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Sheryl pravi ...

This is a great contemporary card. I love it!
Thanks for sharing at CRAFT this week.
Hugs Sheryl DT member xx

Karen Day pravi ...

What a wonderful interpretation of the photo! Glad to have you join us this week at Inspired By All The Little Things!

Caroline pravi ...

Beautiful card and great layout. Love the colours you used with the white. Thanks for joining in the CRAFT Challenge and good luck. Greetings, Caroline.

Julie Temple pravi ...

Such a beautiful take! Thanks for playing along at Bugaboo's Catch the Bug!

Julie
Bugaboo DT

LauraJane:) pravi ...

Great textures! Thanks for playing with us at Inspired By!

Tina pravi ...

Maja, zelo lepo si se poigrala z barvami in postavitvijo.

Sheri Gilson pravi ...

Lovely take on the inspiration! Thank you so much for playing along with us at Inspired By All The Little Things!

Diane pravi ...

Beautifully created and so fun! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
Diane DRU DT
{Nellies Nest}

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022