torek, 4. april 2017

Origami jadrnica

Tokrat sem izdelala sama izdelala glavni okrasek za voščilnico: preprosto origami jadrnico. Kvadrat sem izrezala kar s kvadratno šablono na šive Najlepši par. Izrezala sem več kvadratov različnih velikosti, da sem videla, kateri bi bil za voščilnico najprimernejši. Hkrati sem tudi označila, katere dele moram pobarvati.

Ko sem izdelala malo jadrnico, sem papir ponovno poravnala ter dva nasprotna vogala poštempljala s štampiljko za les. Nato sem celotno "leseno" površino pobarvala s Copic markerji ter jadrnico ponovno sestavila skupaj. Dodatno sem še pobarvala vogale, ki so po pregibanju ostali beli. Dodala sem tudi nekaj pikic lepila ter odrezala zadnje plasti spodnjega trikotnika, da je jadrnica čim bolj tanka.


Nato sem izbrala vzorčast papir ter ga izrezala v obliki pravokotnika. Nazadnje sem še dodala rumeno zastavico ter voščilo, odtisnjeno z belim reliefnim prahom. Vse skupaj sem prilepila na podlago za voščilnice, ki sem jo poškropila z modrim Izink tušem, za to početje sem uporabila čopič.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudovito praznovanje); Bo Bunny (Wall to wall textures)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja; digitalni papir Far Far Hill
BARVE
Distress Ink (Chipped Saphire); Copic markerji; akrilna barva (modra)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Lawn Fawn (Stitched Journaling); Mavelu (Banner)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

5 komentarjev:

sweet art designs pravi ...

Simple and very well done. Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

Nancy pravi ...

Love the waves, the splatter of blue and how the boat looks so realistic and shiny! Great card and thanks for joining the girls and I at Just Us Girls this week!

Sammy pravi ...

This is really lovely! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

Tina pravi ...

Krasna je!

Farida Rone pravi ...

Super cute card!
Thanks for playing with us at TTCRD.
Hugs,
Farida

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022