sobota, 1. april 2017

Kljunčkova knjiga: Domišljija je v knjigah doma

Kljunčka moram pohvaliti, da bere tekoče, če se potrudi, tudi s poudarki ... in tudi rad bere ... 15 minut glasnega branja ali 30 minut tihega branja na dan mu je že prišlo v navado. Leposlovja sicer ne mara najbolj, raje posega bo znanstvenih in tehničnih besedilih ... tudi za odrasle bralce.

Potem pa dobim vprašanje: "Mama, kaj če bi bil pritisk v vesolju enak tistemu v kafetjeri, bi se vesolje krčilo ali bi šlo še hitreje narazen?" In to ne sredi dneva, zvečer, tik pred spanjem ...


Najprej sem ozadje prebarvala z gessom, medtem ko se je sušilo, sem pripravljala druge stvari. Odločila sem se, katero misel bom uporabila ... včeraj sem bila neodločena med dvema. Izrezala sem tri puščice ter naredila okvirno postavitev. Prvo polovico strani sem pobarvala z barvicami v gelu, ki sem jih pred časom kupila v Hofferju in se za barvanje ozadja zelo dobro obnesejo. Čez sem odtisnila štampiljko s krogi v zeleni barvi ... nisem hotela, da vzorec na podlagi preveč izstopa.


Pred časom sem kupila papir za izdelavo "rub-on" nalepk, vendar mi simpatičnega knjižnega molja ni uspelo prenesti s to tehniko. Le uničila sem lep kos rub-on papirja. Pred začetkom sem si ogledala video, kako se to dela, da ne bi naredila napake, kljub temu mi ni uspelo. Mogoče je bil motiv prevelik in preveč zapleten. Tako sem podobo natisnila na 100-gramski papir ter jo pobarvala s Copic markerji. Krila sem pobarvala še z Wink of Stella, da so prava vilinska krilca.

Sončni vzhod prebuja naravo, branje knjig razsvetljuje glavo.

Ker je bila bela podlaga preveč monotona, sem z Izink tuši prebarvala še drugo polovico. Ker je bila barva preveč intenzivna, sem je nekaj odstranila z vlažno krpico. Ker je pritrjevanje pavsa vedno izziv, sem puščice pritrdila kar s spenjačem, okvir pa z nalepkami.

Vse objave sinove knjige najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Dulemba (Sprite); Marianne Design (Circles)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja; pergament
BARVE/INKS
Gesso; Copic markerji; Izink (Mimosa; Safran; Bamboo); Leon barvice z gelom; Wink of Stella (Clear)
DODATKI/ACCESSORIES
nalepke
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Hero Arts (Arrow); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); tiskalnik Epson L800

16 komentarjev:

Diane pravi ...

Super cute image and such pretty and cheerful colors! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT

{Nellies Nest}

Emma Williams pravi ...

Really pretty journal pages and I love the colours you've used...they look fantastic! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

Unknown pravi ...

This is really sweet! Love your images and how your created your project! Thanks so much for playing along with us at The Double D Challenge Blog, Donna, DT Member.

SweetScraps pravi ...

This is lovely, with fab techniques! Thanks for sharing with us at Use Your Stuff!

MagsB pravi ...

So cute, what gorgeous, bright colours! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges!

love Mags B x

Beatriz pravi ...

Beautiful Project! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

Creative world pravi ...

Fabulous card with great vibrant colors...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS CHALLENGE,hope to see you again
Zeljka DTxx

Andrea W pravi ...

The colors are very cheerful and I really like how you used vellum as a subtle accent. So glad you shared your creation with us at Tuesday Throwdown.

NanaConnie pravi ...

Adorable little fairy, Ma-Mi ! Love the background. I'm delighted to see you playing in our "Up, Up, and Away or Anything Goes" challenge at QKR Stampede. Good luck in the draw and hope to see you playing again.
NanaConnie DT

Lozzy pravi ...

Bright happy colours and adorable...thank you for joining us at More Mixed Media..Hugs Lozzy x

chrissy xx pravi ...

GOrgeous! I LOve these happy colours and such a cute image. Thank you for joining us this week over at QKR Stampede.
Chrissyxx

Shona Hamill pravi ...

Great project, thanks for sharing with the Cutie Pies, hugs, Shona xx

Dawn Frost pravi ...

Beautiful! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

Sian pravi ...

Such a sweet image, and I love your background. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz. Sian.

Granmargaret pravi ...

Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Susan Renshaw pravi ...

Such lovely bright colours!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022