petek, 29. april 2016

Dnevnik: Ob morju

Začetek februarja sem vzela Kljunčka s sabo v Izolo. Najprej je bil prisoten pri pouku v italijanščini, nato sva šla malo naokrog, peš do svetilnika, si izbrala vsak svojo jadrnico ... čeprav sva potem ugotovila, da bi raje imela oba eno, da bi bila lahko skupaj. V spomin na ta dan je nastala ta stran v dnevniku ... mogoče bom zgoraj levo dodala še kakšen verz o morju ... v bistvu na fotografiji deluje bolj prazno kot v resnici. Ali pa bom na bel prostor opisala doživetje s Kljunčkom. Lahko bi tudi njega prosila, da kaj napiše - ima zelo lepo pisavo. Tako tiskane kot pisane črke so kot bi bile napisane na računalnik.

Najprej sem naredila silhueto Izole, ki pa sem jo v sredinskem delu malo razvlekla, saj bi sicer zvonika prišla za kartonček, nato sem začrtano s svinčnikom pobarvala z rdečim Izink tušem. Papir na valove sem najprej nameravala zalepiti v enem kosu, a je deloval preveč monotono, zato sem ga kar prostoročno raztrgala na trakove, vogale senčila z akrilno barvo ter zlepila skupaj.


Celoten dnevnik v nastajanju si lahko ogledate TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Personal Impressions (Bon voyage)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja; digitalni papir Summer Driggs 
BARVE/INKS
Gesso; akrilne barve (modra, bela); Izink (Jasmine; Tomato)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Nellie Snellen (Square); tiskalnik Epson L800 (pisava Let her go solid)

5 komentarjev:

Damjana pravi ...

Super nova stran. Si me kar ponesla v Izolo, na katero imam zelo lepe spomine.

Andreja pravi ...

Krasna nova stran :-)) Morje lepo vabi ...

Heather pravi ...

Pretty. Thnks for joining us at Little Red Wagon this week.

Caryn pravi ...

Very nice work, great design. Thanks for joining in at Simon says Stamp Wednesday Challenge this week.
Hugs,
Caryn xxx

Debi pravi ...

Nice page. I like the layout and color scheme. Thanks for playing at Tuesday Throwdown Anything Goes challenge. Hope to see more of your work. Hugs, Debi TT DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022